کد خبر : 1723221 | 14 آذر 1399 ساعت 10:46 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاسیاس: باید به زیدان اعتماد کرد؛ ماندن حق زیزو است

ایکر کاسیاس با حمایت از زین‌الدین زیدان می گوید او یک مربی استثنایی است که با موفقیتهایش در رئال این حق را بدست آورده که در برنابئو ماندگار شود.

کاسیاس: باید به زیدان اعتماد کرد؛ ماندن حق زیزو است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه نتایج ضعیف رئال مادرید در بازی‌های اخیر او را به شدت تحت فشار گذاشته و شایعاتی درباره اخراج زیدان مطرح شده است ایکر کاسیاس ستاره سابق رئال با حمایت از زیدان، از او به عنوان یک مربی استثنایی یاد کرد و گفت او با موفقیتهایی که در این باشگاه بدست آورده این حق را دارد که در رئال بماند و اوضاع تیمش را سر و سامان بدهد.

 

1550096

 

زیدان در پنج بازی اخیر تیمش تنها موفق به کسب یک پیروزی شده و دلیل اصلی فشارها بر او همین است. رئال در فصل جاری لالیگا از 10 بازی خود تنها در نیمی از بازیها پیروز شده و صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

کاسیاس در گفتگو با روزنامه آ اس در این باره گفت: " زیزو یک مربی استثنایی است. او دوست خوب من است و هر کاری ممکن باشد انجام خواهد داد تا رئال را دوباره به اوج برگرداند. نمی شود در گذشته زندگی کرد ولی زیدان این حق را بدست آورده که در رئال به او اعتماد شود. این حق زیزو است".

 

1550095

 

اسطوره سنگربانی رئال مادرید همچنین درباره سرخیو راموس صحبت کرد و گفت امیدوار است او در برنابئو ماندگار شود. کاسیاس در این باره گفت: " سرخیو به یکی از نمادهای رئال تبدیل شده و بهترین حالت این است که او در رئال ماندگار شود".

 

 

دیدگاه‌ها