کد خبر : 1723147 | 13 آذر 1399 ساعت 19:10 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاروالیو، مانع از تاریخ سازی بیجینگ گوان (عکس)

مهاجم برزیلی بیجینگ با از دست پنالتی ثانیه های پایانی، مانع از تاریخ سازی تیمش شد.

به گزارش "ورزش سه"، دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز در دو گروه E و F برگزار شد که در یکی از این دیدارها، تیم مدعی بیجینگ گوان در برابر تیم چیانگ ری یونایتد تاییلند با نتیجه تساوی یک – یک متوقف شد.


همانطور که انتظار می رفت، برونو ژنسیو سرمربی فرانسوی بیجینگ گوان، برای این بازی به بازیکنان اصلی خودش استراحت داد و با بازیکنان ذخیره اش پای به این بازی گذاشت.


بازی مطابق با انتظار پیش رفت و تیم بیجینگ سوار بر بازی بود. آنها 66 درصد مالکیت توپ را در نیمه اول در اختیار داشتند و چند فرصت گلزنی نیز بر روی دروازه حریف تاییلندی خلق کردند اما این آپیرام ووراونگ سنگربان جوان چیانگ ری بود که با 3 سیو درخشان مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.


بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید و برخلاف جریان بازی، این چیانگ ری بود که به گل رسید. اکانیت پانیا در دقیقه 55 توانست قفل دروازه بیجینگ گوان را باز کند و تیمش را با یک گل از حریف قدرتمند خود پیش بیندازد.

 

1549960


پس از این گل و در در دقیقه 64، برونو ژنسیو دست به تعویض زد و مهاجم اصلی خود یعنی آلان کاروالیو را به میدان فرستاد. تنها 12 دقیقه برای این مهاجم کهنه کار لازم بود تا بتواند دروازه حریف را باز کند و سومین گلش را در این تورنمنت به ثمر برساند.


در حالیکه بازی با همین نتیجه تساوی یک – یک رو به پایان بود، تیم بیجینگ گوان صاحب یک ضربه پنالتی شد اما آلان کاروالیو زننده تک گل نماینده چین، این پنالتی را در دقیقه 92 از دست داد تا رکورد تاریخی بیجینگ به ثبت نرسد.

 

1549961

 

1549965


شاگردان ژنسیو در 5 دیدار ابتدایی خود به پیروزی رسیده بودند و چنانچه پنالتی کاروالیو وارد دروازه حریف تاییلندی شده بود، آنها با 6 پیروزی و کسب حداکثر امتیاز ممکن راهی مرحله یک هشتم نهایی می شدند و نام این تیم در تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ماندگار می شد اما این اتفاق رخ نداد.

 

1549964


در دیگر دیدار این گروه، ملبورن ویکتوری در دیداری حساس و نفس گیر با نتیجه 2 بر یک از سد اف سی سئول کره جنوبی گذشت تا با 7 امتیاز بالاتر از سئول 6 امتیازی قرار گرفته و به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود.

 

1549963


با نتایج به دست آمده، بیجینگ گوان 16 امتیازی شد و به عنوان تیم نخست گروه E راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. آنها در این مرحله باید به مصاف تیم دوم گروه F یعنی اف سی توکیو ژاپن بروند. تیم اولسان هیوندای نیز که در گروه F به عنوان تیم نخست صعود کرد، به دیدار ملبورن ویکتوری خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها