کد خبر : 1723192 | 14 آذر 1399 ساعت 01:14 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

شکست خنت با محمدی، آ. ا. ک با انصاری‌فرد

دو ملی‌پوش ایرانی به‌عنوان بازیکنان ثابت و تعویضی در جریان دیدارهای خنت برابر لیبرتس و آ. ا. ک مقابل براگا به میدان رفتند.

شکست خنت با محمدی، آ. ا. ک با انصاری‌فرد

 

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته پنجم لیگ اروپا پنج‌شنبه شب پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها در گروه L ، تیم خنت از ساعت ۲۱:۲۵ با بهره‌مندی از میلاد محمدی در ترکیب‌اش در ورزشگاه قلامکو آرنا به مصاف لیبرتس چک رفت.

 

یاران محمدی همانند چهار بازی اخیرشان در لیگ اروپا، در بازی خانگی مقابل لیبرتس چک هم نتوانستند به برتری برسند و با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند تا با پنجمین باخت پیاپی قعرنشین گروه L بمانند.

 

میلاد محمدی، مدافع ایرانی خنت بلژیک در جریان بازی با لیبرتس چک تا پایان در زمین حضور داشت و در دقیقه ۵۲ با کارت زرد جریمه شد.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن نیز در یکی از مسابقات گروه G لیگ اروپا از ساعت ۲۱:۲۵ پنج‌شنبه شب به مصاف براگا پرتغال رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد.

 

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن در شب شکست تیمش مقابل براگا از دقیقه ۶۰ وارد زمین شد که در حضور ۶۰ دقیقه‌ای خود نتوانست مانع از باخت تیم یونانی شود.

 

یاران انصاری‌فرد با شکست خانگی مقابل براگا پرتغال با ۳ امتیاز در قعر جدول گروه G لیگ اروپا و پایین‌تر از تیم‌های لستر سیتی انگلیس، براگا و زوریا لوهانسک اوکراین ماندند.

دیدگاه‌ها