کد خبر : 1723209 | 14 آذر 1399 ساعت 09:40 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: نقش حضور هوادار در پیروزی آرسنال

بعد از پیروزی 4-1 آرسنال مقابل راپید وین در لیگ اروپا میکل آرتتا از تیمش ستایش کرد و گفت حضور تماشاچی‌های آرسنال در استادیوم نقش مهمی در این پیروزی داشته است.

آرتتا: نقش حضور هوادار در پیروزی آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته پنجم لیگ اروپا در خانه خود استادیوم امیریتس لندن به مصاف تیم اتریشی راپید وین رفت و موفق شد در یک بازی پرگل به پیروزی 4-1 دست پیدا کند. آرسنال با این پیروزی جایگاه صدرنشینی خود در گروه B را مستحکم‌تر کرد و حالا با خیال راحت به عنوان تیم اول گروه از صعودش به مرحله حذفی رقابتها لذت خواهد برد.

 

1550071

 

میکل آرتتا در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: " ما از بازگشت تماشاچی ها خیلی خوشحالیم. حضور آنها نقش مهمی در این نتیجه داشت. دو هزار هوادار ما در استادیوم بودند ولی آنها با سر و صدای زیاد و حمایت بی عیب و نقص شان به ما واقعاً کمک کردند. از همه آنها متشکرم که آمدند و تلاش کردند".

 

1550073

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت: " در مورد عملکرد تیم باید بگویم که بچه‌های ما از همان ثانیه اول بازی می‌خواستند به پیروزی برسند. شکست در بازی قبلی ضربه بدی به بچه‌های ما وارد کرده بود ولی آنها در این بازی نشان دادند که روحیه شان را حفظ کرده اند و می دانند چطور باید در یک بازی پیروز شد. ما دائم به توپ حمله کردیم و مدام به فکر گلزنی بودیم. فرصتهای زیادی خلق کردیم و گلهای زیادی زدیم. حالا همه هوش و حواس ما به بازی روز یکشنبه است".

 

 

دیدگاه‌ها