کد خبر : 1723220 | 14 آذر 1399 ساعت 10:30 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

پلاکارد یک آرسنالی در امیریتس: مسوت را برگردانید

پلاکاردی که یک هوادار آرسنال در بازگشت هواداران این تیم به امیریتس به دست گرفته و خواهان بازگشت مسوت اوزیل به ترکیب شده بود خبرساز شده است.

پلاکارد یک آرسنالی در امیریتس: مسوت را برگردانید

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در خانه اش استادیوم امیریتس در شهر لندن به مصاف راپید وین رفت و موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریفش را در لیگ اروپا 4-1 شکست دهد. اما یکی از مهمترین تفاوتهای این بازی برای توپچی‌ها این بود که بعد از چندین ماه دو هزار نفر از هواداران این تیم اجازه حضور در استادیوم را پیدا کرده بودند.

 

1550087

 

در جریان این مسابقه پلاکاردی که یک هوادار آرسنال به دست گرفته بود و بارها در قاب تصویر عکاسان و دوربینهای تلویزیونی نقش بست خبرساز شد. این هوادار آرسنال بر روی پلاکارد نوشته بود: " مسوت را برگردانید".

 

1550086

پلاکارد خبرساز یک هوادر آرسنال در بازی دیشب: مسوت را برگردانید

 

این در حالی است که مسوت اوزیل نه در فهرست اعلام شده از سوی میکل آرتتا برای لیگ برتر جزیره حضور دارد و نامش در فهرست آرسنال برای لیگ اروپا به چشم می خورد. آرتتا در زمان حذف نام اوزیل از فهرست تیمش علت این تصمیم را تنها مسائل فوتبالی ذکر کرده بود.

 

1550089

 

با اینکه آخرین باری که اوزیل با پیراهن آرسنال به میدان رفته در ماه مارس و در جریان پیروزی 1-0 خانگی مقابل وستهام بوده ولی مسوت همچنان با دریافت 350هزار پوند در هفته در میان بازیکنان آرسنال بیشترین دستمزد را دارد.

 

1550090

 

اوزیل اخیراً به صورت علنی از علاقه خود برای بازگشت به ترکیب آرسنال و بازی برای این تیم گفته و به امید روزی که آرتتا در تصمیم خود تجدیدنظر کند با انجام تمرینات شخصی و فشرده تلاش می‌کند آمادگی بدنی اش را حفظ کند. اوزیل در این مدت برای نشان دادن حمایتش از توپچی‌ها بیشتر از حساب توییتری خود استفاده می‌کند.

 

 

دیدگاه‌ها