کد خبر : 1723224 | 14 آذر 1399 ساعت 10:57 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

کوید-19 چالش جدید رحمان

6 بازیکن ذوب آهن به کرونا مبتلا هستند

تیم فوتبال ذوب آهن که هفته گذشته با یک گل و در یک بازی پرحرف و حدیث از نظر داوری شکست خورد اکنون با یک مشکل جدید روبرو شده است.

6 بازیکن ذوب آهن به کرونا مبتلا هستند

به گزارش"ورزش سه" ذوب آهن فصل که فصل را با سه تساوی آغاز کرده بود در هفته گذشته با یک گل مغلوب صنعت نفت آبادان شد هرچند این تیم بشدت از قضاوت های انجام شده در چهار هفته ناراضی و شاکی است.


اما مشکل حال حاضر این تیم به نظر این است که برخی از بازیکنان اصلی و نفرات کادرفنی به ویروس کرونا مبتلا شده اند. شریفیان پور پزشک تیم فوتبل ذوب آهن در این ارتباط گفت:" شش نفر از بازیکنان و یک نفر از کادرفنی به طور قطعی به ویروس کروا مبتلا شده و تستشان مثبت بوده است. حدود 7-8 تست مشکوک هم داشته ایم که باید تست مجدد بدهند تا وضعیت قطعی آن ها مشخص شود."


او افزود:" این ویروس کرونا رهاورد سفرما به آبادان است. متاسفانه قبل و بعد از بازی هواداران خوب و خونگرم آبادانی به استقبال بازیکنان ما آمدند اما متاسفانه پروتکل های بهداشتی رعایت نشد و اکثرا فاقد ماسک بوده اند."


هنوز اسامی کسانی که تست آن ها مثبت بوده اعلام نشده اما باید دید رحمان رضایی که این هفته باید تیمش را به مصاف شهرخودرو بفرستد با این مشکل چگونه برخورد خواهد کرد.

دیدگاه‌ها