کد خبر : 1723229 | 14 آذر 1399 ساعت 11:13 | 17.6K بازدید | 2 دیدگاه

میزبان هستیم و امتیازات بازی را می خواهیم

شاه علیدوست: دو بار دروازه پرسپولیس را باز کردم

هافبک باسابقه نساجی مازندران اعتقاد دارد قضاوت داوری در دیدار با نفت مسجد سلیمان کاملاً بدون اشکال بوده است.

شاه علیدوست: دو بار دروازه پرسپولیس را باز کردم

به گزارش "ورزش سه"  روزبه شاه علیدوست در خصوص پیروزی نساجی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی خدا راشکر خوب بود اما از قبل پیش بینی می کردیم که با توجه به آنالیزی که انجام داده بودیم و بازی‌های قبل حریف ما ، این بازی گره بخورد و  می دانستیم که یک تیم جوان و با انگیزه هستند و بازی سختی پیش روی آنها خواهیم داشت. می‌توانستیم در نیمه اول به حریف گل بزنیم که اگر میزدیم شرایط‌مان بهتر می‌شد ولی در نهایت خدا را شکر توانستیم در بازی داخل خانه سه امتیاز را بگیریم و شرایط را به نفع خودمان تمام کنیم.

 


او در خصوص اینکه می گویند به خاطر فشار نساجی چی ها به دلیل اینکه معتقد بودند بازی های پیش داوری به ضرر آنها بوده و اینکه برخی  می گویند در دیدار با نفت داوری به نفع آنها سود زد و اینکه چقدر این موضوع را  قبول دارد ادامه داد: فشاری به این صورت نبوده، اعتراض ما بعد از بازی با تراکتور بود که فکر می کنم کاملا به حق بوده و کارشناسان هم به این موضوع اذعان دارند و می دانند گلی که تراکتور به ما زد آفساید  بود و حق مان در آن بازی ضایع شده بود، در بازی با نفت فکر می کنم گلی که ما خوردیم و آفساید اعلام شد شاهکار کمک داور بود چون کارشناسان طبق فیلم بازی می گویند که کمک داور درست تصمیم گرفته، من فکر می کنم اشتباهی رخ نداده که بخواهند بگویند داور تحت فشار بوده یا هر چیز دیگری، من این موضوع را به هیچ وجه قبول ندارم.

 


هافبک باتجربه نساجی در خصوص دیدار پیش رو با پرسپولیس عنوان کرد: بازی خیلی سختی با تیم بزرگ پرسپولیس داریم، داریم ریکاوری می‌کنیم و تمرینات را انجام می‌دهیم، به هر حال ما میزبان هستیم و می‌خواهیم که امتیاز لازم را بگیریم و از شرایط میزبانی استفاده و نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم.

 


وی در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها میخواستند میزبانی این بازی را بگیرند گفت: من خودم به عنوان  بازیکن چیزی نشنیدم و فقط در صفحات مجازی همچین چیزی را مشاهده کردم، ولی ما قائمشهر هستیم و داریم تمریناتمان را انجام می‌دهیم و تا جایی که می‌دانم بازی قرار است در ورزشگاه وطنی برگزار شود.

 


هافبک قائم شهری ها که قبلا دو بار به پرسپولیس گل زده در مورد اینکه می‌تواند دوباره به این تیم گل بزند  یا خیر گفت: من زمانی که در سایپا بودم موفق شدم دو بار دروازه پرسپولیس را باز کنم، وظایف من بیشتر دفاعی است و امیدوارم هر کسی که به پرسپولیس گل می زند در نهایت نتیجه به نفع ما تمام شود.

 


شاع علیدوست در پایان در خصوص اینکه مالک باشگاه شان در انجام پرداختی‌ها برخلاف خیلی  از باشگاه دیگر خوش قول بوده افزود: مالک باشگاه در این شرایط  بد اقتصادی که  گریبانگیر همه شده است حتی بیشتر از رقمی   که در قرارداد قید شده بود پرداختی انجام داده، جا دارد از ایشان تشکر کنم ما خودمان در خرج خانه مان مانده ایم اما ایشان با آمدنش الان دارد خرج صد خانواده را در فوتبال می دهد و امیدوارم ما هم بهترین‌ نتایج را بگیریم که زحماتشش را جبران کنیم تا او هزینه ای که  دارد در ورزش می کند در آخر باعث شادی خودش و هم استانی های مازندرانی اش بشود. جا داشت اینجا از مالکمان تشکر کنم .

دیدگاه‌ها