کد خبر : 1723251 | 14 آذر 1399 ساعت 13:22 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم 4 ساله تیم های استرالیایی شکسته شد

بالاخره یک تیم از کشور استرالیا توانست پس از 4 سال، از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

طلسم 4 ساله تیم های استرالیایی شکسته شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از دیروز آغاز شد که در گروه E این دوره از رقابت ها، ملبورن ویکتوری در دیداری حیثیتی و فینال گونه، توانست از سد نماینده کره جنوبی عبور کند.


دو تیم اف سی سئول و ملبورن ویکتوری در شرایطی روز گذشته در استادیوم جاسم بن حمد دوحه قطر به مصاف هم رفتند که اف سی سئول با 6 امتیاز دوم بود و ملبورن ویکتوری نیز با 4 امتیاز در رده سوم جای گرفت.


نماینده استرالیا برای صعود به دور بعد نیاز به کسب پیروزی داشت و اف سی سئول نیز که نامش بخاطر دیدار با استقلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2013 در ذهن ها به یادگار مانده، با کسب یک تساوی نیز می توانست به همراه بیجینگ گوان راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.


اما این دیدار برای ملبورن ویکتوری خیلی خوب آغاز شد. آنها در دقیقه 5 و خیلی زود به گل اول بازی دست یافتند. مارکو روژاس مهاجم نیوزیلندی ملبورن در این دقیقه دروازه حریف را گشود و در دقیقه 23 جیک بریمر هافبک 22 ساله استرالیایی ملبورن گل دوم را نیز به ثمر رساند تا خیال شاگردان گرانت بربنر تا حدودی راحت شود.

 

1550151


در ادامه اما تلاش بازیکنان اف سی سئول برای بازگشت به بازی بی نتیجه بود و آنها تنها یکی از گل ها را در دقیقه 64 پاسخ دادند که این تک گل برای صعود نماینده کره جنوبی به دور بعدی، کافی نبود.


نکته جالب بازی، عملکرد خیره کننده مکس کرکومبه سنگربان 27 ساله ملبورن ویکتوری بود. او در این بازی توانست 8 بار دروازه تیمش را نجات دهد و در سوی مقابل هان بین یانگ دروازه بان کره ای ها روز بدی را پشت سر گذاشت چرا که ملبورن تنها 2 شوت درون چارچوب داشت که هر دوی آن به گل تبدیل شد.


با این پیروزی، ملبورن 7 امتیازی شد و بالاتر از اف سی سئول، راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شد تا طلسم عدم صعود تیم های استرالیایی از مرحله گروهی شکسته شود. آخرین بار همین تیم ملبورن ویکتوری بود که در سال ۲۰۱۶ از گروه خود به عنوان یک تیم استرالیایی، به مرحله بعد صعود کرده بود.

دیدگاه‌ها