کد خبر : 1723259 | 14 آذر 1399 ساعت 17:10 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مارتینز:

نگران هازاردم؛ او باید در زمین باشد نه کلینیک

سرمربی تیم ملی بلژیک نگران افت روحیه ستاره رئال مادرید است.

نگران هازاردم؛ او باید در زمین باشد نه کلینیک

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته و پس از مصدومیت ادن هازارد برابر آلاوس او مجبور به ترک میدان شد.

 ستاره بلژیکی رئال مادرید طبق نظر تیم پزشکی باشگاه با مصدومیت عضلات ران راست مواجه است و بین سه تا 4 هفته قادر به حضور در میادین نخواهد بود. به این ترتیب هازارد هم دربی برابر اتلتیکو را از دست می دهد و هم دیگر بازی های رئال تا پایان سال میلادی 2020 را.

 

 

1548415

 

 

این هفتمین مصدومیت ادن هازارد در یک سال گذشته است تا نگرانی ها در مورد او قوت بگیرند. اخیرا پزشک تیم ملی بلژیک گفته بود که مصدومیت های هازارد به خاطر استرس بیش از اندازه او در رئال مادرید است.

 

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک در مورد وضعیت هازارد گفت:« ادن بسیار بسیار بدشانس بوده و به خاطر مشکلات متعدد نتوانسته شایستگی هایش را در رئال ثابت کند. اگر غیبت او در بازی های رئال به خاطر یک مشکل یکسان بود، باید نگران می شدیم ولی دقیقا نمی دانم چرا او به درمان ها واکنش مثبت نشان نمی دهد و پس از گذشت مدتی از بهبودی، بار دیگر مصدوم می شود. این می تواند نگران کننده باشد.»

 

 

1544823

 

 

مارتینز ادامه داد:« او را در بازی برابر اینتر شاد و خوشحال دیدم و زمانی که اینگونه باشد، تفاوت ها را در زمین رقم می زند. او به ویروس کرونا مبتلا شد که اوج بدشانسی بود و حالا هم یک مصدومیت عضلانی معمولی دارد. به خاطر مدت زمان دوری هازارد نگران نیستم اما اینکه روحیه او پس از این همه مصدومیت پایین بیاید، نگرانم می کند. ادن باید در زمین باشد و فوتبال بازی کند نه در کلینیک و زیر نظر فیزیوتراپ ها. برای این مهم هنوز باید کمی صبر کنیم.»

 

دیدگاه‌ها