کد خبر : 1722707 | 11 آذر 1399 ساعت 19:11 | 22.4K بازدید | 1 دیدگاه

کریس ون کرومبروژ:

مصدومیت های هازارد تقصیر رئال مادرید است!

کریس ون کرومبروژ، پزشک تیم ملی بلژیک در مورد مصدومیت های متوالی ادن هازارد صحبت کرد.

مصدومیت های هازارد تقصیر رئال مادرید است!

به گزارش "ورزش سه"، در طی این یک سال و نیم، ادن هازارد هرگز عملکرد موفقی در رئال مادرید نداشته و بخش اعظمی از بازی های این تیم را به علت مصدومیت از دست داده است. هازارد اخیرا نیز دوباره دچار آسیب دیدگی شده و دیگر در سال 2020 قادر به حضور در ترکیب نخواهد بود. حالا کریس ون کرومبروژ در مورد دلایل رخ دادن های متوالی این اتفاق صحبت کرده است.

 

1548831

 

کریس ون کرومبروژ گفت: "ادن هازارد می خواهد به بهترین شرایط فیزیکی دست یابد و در حال حاضر من فکر می کنم او کنترل خود را از دست داده و فشار زیادی به بدن خود وارد می کند تا عملکرد درخشانی را ارائه دهد. کادر فنی رئال مادرید انتظارات زیادی از هازارد دارند و این انتظارات باعث افزایش استرس برای هر بازیکنی می شود. این استرس ذهنی می تواند به عضلات انتقال یابد و در حال حاضر من فکر می کنم تنش عضلانی هازارد کمی بیشتر هم شده است که این باعث می شود او بیشتر نسبت به گذشته مستعد آسیب دیدگی باشد.

 

ادن هازارد همیشه می گوید می خواهم با تمام توان برای هواداران، روبرتو مارتینز و زین الدین زیدان بازی کنم. او همیشه می خواهد آماده قرار گرفتن در ترکیب و حضور در میدان باشد و به خودش فشار می آورد. شاید این موضوع از بیرون قابل مشاهده نباشد، اما هازارد می خواهد به سرعت به بهترین شرایط جسمانی دست یابد."

دیدگاه‌ها