کد خبر : 1723303 | 14 آذر 1399 ساعت 19:22 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: کاوانی مهاجمی متفاوت است

اوله گونار سولسشر مدعی شد جذب بازیکنان باتجربه باعث افزایش تعادل در تیمش خواهد شد.

سولسشر: کاوانی مهاجمی متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد که در دیدار آخر هفته در لیگ قهرمانان در اولدترافورد مغلوب پاری سن ژرمن شد، این هفته در لیگ برتر مهمان وستهام خواهد بود. اوله گونار سولسشر در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شده و مدعی شد ادینسون کاوانی مهاجمی متفاوت بوده و می تواند الگویی برای بازیکنان جوان تیمش لقب گیرد.

 

بازگشت هواداران به استادیوم ها: "بازی در مقابل هواداران بسیار عالی خواهد بود و ما مشتاقانه منتظر رخ دادن این اتفاق هستیم. البته طرفداران ما در استادیوم وستهام حضور نخواهند داشت، اما ما از از انرژی حاکم در استادیوم استفاده کرده و می خواهیم کاری کنیم هواداران وستهام سکوت کنند.

 

1546802

 

ما مشتاقانه منتظریم دیدن طرفداران در استادیوم هستیم و این اتفاق بسیار خوبی است، امیدوارم به زودی آنها در اولدترافورد نیز حاضر شوند، زیرا فوتبال بدون آنها مثل گذشته نیست."

 

رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ: "می دانیم که یک بازی کمتر داشته و امیدواریم نتیجه بگیریم. با کوتاه تر شدن تمرینات پیش فصل رسیدن به اوج در این مرحله یک موفقیت بزرگ خواهد بود. ما اخیرا ثبات خوبی در بازی های در خارج از خانه نشان داده ایم و امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. من واقعا دیوید مویس و وستهام را تحسین می کنم، نحوه عملکرد وستهام و نتایج این تیم کیفیت دیوید مویس را نشان می دهد."

 

جذب ادینسون کاوانی: "فصل گذشته ما جوان ترین تیم لیگ برتر بودیم و به دنبال راه هایی برای بهبود تیم و تلفیق استعدادهای جوان با بازیکنان باتجربه بودیم و با خرید برونو فرناندز، دنی فن دبیک، الکس تلس و ادینسون کاوانی تعادل در تیم افزایش یافته است. کاوانی مهاجمی متفاوت بوده و به بازیکنان جوان نشان می دهد که چگونه زندگی خود را ادامه دهند و در زندگی حرفه ای شان استمرار داشته باشند."

دیدگاه‌ها