کد خبر : 1723313 | 14 آذر 1399 ساعت 21:09 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: در بازی های اخیر طراوت نداشته ایم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ هدف تیمش را کسب سه امتیاز مقابل لایپزیش دانست.

هانسی فلیک: در بازی های اخیر طراوت نداشته ایم


به گزارش "ورزش سه، بایرن مونیخ این هفته در یکی از مهم ترن دیدارهای اروپا در خانه خود پذیرای لایپزیش خواهد بود و نبرد این دو تیم بالای جدولی تاثیر فراوانی در ادامه فصل خواهد داشت. هانسی فلیک در نشست خبری قبل از این دیدار حضور یافته و ابراز امیدواری کرد جاشوا کیمیچ هر چه زودتر قادر به بازی کردن در ترکیب بایرن مونیخ باشد.

 

دیدار مقابل لایپزیش: "دیدارهای بزرگ همیشه بازی های خاصی هستند. قهرمانان همیشه هنگام برگزاری بازی های بزرگ باید خودشان را نشان دهد، بنابراین من انتظار دارم تیم تحت هدایتم نشان دهد که می تواند بهتر از چند هفته گذشته بازی کند. هدف ما حفظ سه امتیاز در مونیخ است و این امتیازات اهمیت فراوانی خواهد داشت.

 

1548181

 

من زیاد به آمار و ارقام اهمیت نخواهد بود و اتفاقات در زمین برنده دیدار فردا را تعیین می کند. هدف ما نیز این است که بتوانیم در زمین بهتر از لایپزیش عمل کرده و موفق تر باشیم.

 

از اینکه در طول بازی های اخیر موقعیت های زیادی به حریفان داده ایم راضی نیستیم، اما دلیل این واقعیت این است که بایرن مونیخ در چند بازی گذشته از طراوت کافی برخوردار نبوده و ما در امر پرس در زمین تاخیر داشته ایم. اما ما به عنوان یک تیم باید این مسئله را با فشردگی و تلاش بیشتر حل کنیم."

 

بازگشت جاشوا کیمیچ: "اگر به خود او بستگی داشت، کیمیچ فردا 60 دقیقه بازی می کرد. او هر روز سخت برای بازگشت تلاش می کند. کیمیچ اهل غر زدن و شکایت نیست و روند بهبود او بسیار خوب پیش می رود. در مورد بازگشت کیمیچ عجله نمی کنیم، اما خوشحال خواهیم شد که به زودی دوباره شاهد حضور جاشوا کیمیج در ترکیب باشیم."

دیدگاه‌ها