کد خبر : 1723326 | 14 آذر 1399 ساعت 23:58 | 80.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکست در پروژه موسیقی رپ و بازیگری

بازیکن سابق رئال مادرید رسما ورشکسته شد

بازیکنی که در 20 سالگی به عنوان سوپراستار آینده رئال مادرید معرفی می شد، در 33 ورشکسته اعلام شد.

بازیکن سابق رئال مادرید رسما ورشکسته شد

به گزارش "ورزش سه"، رویستون درنته از آن دسته بازیکنانی بود که گفته می شد در آینده به یکی از سوپراستارهای آینده رئال مادرید تبدیل می شود اما این بازیکن سابق کهکشانی ها، پس از 13 سال با از دست دادن ثروت 3.2 میلیون پوندی خود به دنبال یک حرکت ناموفق در موسیقی و بازیگری، اعلام ورشکستگی کرد.


درنته 18 ساله پس از درخشش خیره کننده در تیم فاینورد، توجه سایر تیم های اروپایی را به خود جلب کرد. او اعجوبه ای بود که در نهایت توسط لوس بلانکوس شکار شد و مدیران رئال مادرید ستاره آینده دار هلندی را به سانتیاگو برنابئو آوردند اما متاسفانه سقوط درنته، یکی از هزاران نمونه استعداد محقق نشده هلندی بود.


درنته تنها 11 سال پس از امضای قرارداد با یکی از بزرگترین باشگاه های جهان، از تیم بنی یاس امارات جدا شد و پس از آن نتوانست در لیگ بهتری بازی کند. او در 29 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد اما پس از مدتی دوباره به عرصه فوتبال بازگشت و اکنون عضو تیم دسته سومی کوزاکن بویز در لیگ هلند است.


براساس گزارش دیلی میل، با وجود بازگشت درنته به فوتبال، اما مشکلات او همچنان پابرجاست. چرا که دادگاه شهر بردا در هلند، این بازیکن را ورشکسته اعلام کرده است.

 

1550271


درنته به وب سایت هلندی voetbalzon گفت: من ریزه کاری ها را نمی دانم و دقیقاً نمی دانم چه خبر است، اما اگر مشکلات در حد آن چیزی که فکر میکنم باشد، آنقدرها مهم نیست. من همیشه زیر ذره بین هستم، اما مشکلات هر طوری که لازم باشد، حل خواهد شد.


اوضاع مطمئنا برای درنته خوب پیش نمی رود. او که در ژوئن 2007، هنگامی که در پیروزی تیم ملی زیر 21 ساله های هلند در مقابل انگلیس در مسابقات قهرمانی اروپا در کنار بازیکنانی مانند رایان بابل، ماسئو ریگترز و دانیل دی ریدر بازی می کرد، شاید هرگز فکرش را نمی کرد که با وجود انبوه انتظارات از این افراد، آنها هرگز در تیم های خیلی بزرگ حضور پیدا نکنند و درخشش لازم را کسب نکنند.


او که پس از قهرمانی در مسابقات زیر 21 ساله های اروپا، با مبلغ 11 میلیون پوند و با قراردادی 5 ساله به رئال مادرید پیوست، 65 بار برای این تیم به میدان رفت اما انتقال های قرضی او به تیم های اورتون و هرکولس، مانع از پیشرفت او در برنابئو شد.

 

1550269


درنته تنها 29 سال داشت که اعلام کرد «از همه چیز در دنیای فوتبال خسته شده است» و اعلام بازنشستگی کرد. او در اقدامی جدید و شوکه کننده، خیلی زود با انتشار اولین ترانه خود به نام Paranoia به موسیقی و دنیای رپ روی آورد. درنته در ادامه طی چند ماه سه قطعه دیگر منتشر کرد که ویدیو های او در سایت YouTube هزاران بازدید را به خود اختصاص داد.


او در سال 2018 به مجله The Sun گفت: موسیقی بخشی از زندگی من است. زمانی که در اتومبیل هستم و 10 یا 15 دقیقه می گذرد و موسیقی گوش ندهم، به فکر عمیقی فرو می روم و به همه آن چیزی که در دنیای فوتبال از دست داده ام، فکر می کنم.  قبل از هر بازی باید چیزی گوش می دادم، این برای من بسیار مهم بود. بدون موسیقی گوش دادن، بازی کردن سخت بود.


درنته پس از اشتغال در عرصه موسیقی، به بازیگری نیز روی آورد. او در سریال جنایی و گنگستری هلندی با موضوع مافیا شرکت کرد. سریالی که داستان آن در مورد سه دوست است که برای تبدیل شدن به برترین فروشنده کوکائین در هلند تلاش می کنند.

 

1550268

 

1550274


داستان زندگی درنته باورنکردنی است. به نظر می رسد حرکت او به سمت موسیقی و بازیگری سودآور نبوده است چرا که او در پروژه هایی که سرمایه گذاری کرد، شکست خورد و طبق رأی دادگاه، بازیکن سابق رئال مادرید ورشکسته شد.

 

1550273

دیدگاه‌ها