کد خبر : 1723346 | 15 آذر 1399 ساعت 10:45 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

پپ: آگوئرو مثل همیشه در اوج برمی‌گردد

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید اطمینان دارد سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی این تیم بعد از رهایی از مصدومیت مثل قبل خواهد درخشید.

پپ: آگوئرو مثل همیشه در اوج برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه مصدومیت‌های اخیر سرخیو آگوئرو به نگرانی‌هایی درباره او دامن زده است ولی پپ گواردیولا سرمربی آگوئرو در سیتی می‌گوید اطمینان دارد سرخیو همان ستاره همیشگی است و بعد از رهایی از مصدومیت مثل قبل خواهد درخشید.

 

1550309

 

از شروع فصل گذشته لیگ برتر تا امروز آگوئرو از 47 مسابقه تیمش در لیگ برتر انگلیس تنها در 26 بازی به میدان رفته که علتش چندین مورد مصدومیت بوده است. او در شروع فصل گذشته از ناحیه ران پا و زانو مصدوم شد و چهار ماه از میادین دور ماند. بعد از بازگشت آگوئرو چیزی نگذشت که او از ناحیه همسترینگ مشکل پیدا کرد و حالا هم به دلیل یک مصدومیت زانوی دیگر خانه نشین شده است.

 

گواردیولا اما در آستانه دیدار امروز سیتی با فولام با حمایت کامل از ستاره آرژانتینی‌اش گفت: " وقتی سرخیو سلامتش را بدست بیاورد همان بازیکن سابق خواهد بود. البته سن یک واقعیت است. او برای اینکه آمادگی کامل بدست بیاورد نسبت به فیل فودن یا رحیم استرلینگ به زمان بیشتری نیاز دارد چون شرایط بدنی در هر سن متفاوت است. ولی من خوشبین هستم و می دانم او در این فصل به ما کمک خواهد کرد".

 

1550311

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت: " برای اینکه سرخیو به تیم برگردد نباید در زانویش احساس درد بکند. ما روی این مساله کار می کنیم و سرخیو امروز خیلی بهتر بود. هر وقت سرخیو بتواند یک هفته یا دو هفته در شرایط عادی تمرین بکند در اوج آمادگی برخواهد گشت. شم گلزنی او در تیم ما بسیار مهم و منحصربفرد است".

 

 

دیدگاه‌ها