کد خبر : 1723353 | 15 آذر 1399 ساعت 11:00 | 7.4K بازدید | 2 دیدگاه

یورگن کلوپ: ما هنوز لیورپول هستیم

یورگن کلوپ می‌گوید از تعداد بالای مصدومین تیمش به عنوان بهانه استفاده نخواهد کرد. او خطاب به خبرنگاران گفت: " ما هنوز لیورپول هستیم".

یورگن کلوپ: ما هنوز لیورپول هستیم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در آستانه بازی فردای تیمش مقابل ولوز می‌گوید از تعداد بالای مصدومین تیمش به عنوان بهانه استفاده نخواهد کرد. کلوپ به خبرنگاران گفت جایگاه و شأن باشگاه لیورپول باعث می‌شود در هر شرایطی از این تیم انتظار پیروزی برود چرا که به قول کلوپ: " ما هنوز لیورپول هستیم".

 

1550316

 

لیورپول با اینکه با بحران مصدومیت مواجه است ولی در حال حاضر با تفاضل گل کمتر نسبت به تاتنهام در رتبه دوم جدول لیگ برتر ایستاده و به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان هم صعود کرده است. جدیدترین خبر خوب برای کلوپ در میانه این بحران این است که الکساندر آرنولد و نبی کیتا از دیروز جمعه به تمرینات تیم بازگشته اند.

 

کلوپ در آستانه بازی فردای تیمش با ولوز گفت: " هر کسی که بتواند بازی کند و به زمین فرستاده بشود مهم این است که ما هنوز لیورپول هستیم. دیدگاه ما نسبت به این مساله این است. ما همیشه می خواهیم برنده باشیم".

 

1550315

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: " خیلی‌ها هم همین دید و همین انتظار را از لیورپول دارند. انتظار پیروزی. قبل از بازی یا بعد از بازی کسی در این باره صحبت نمی کند که چه بازیکنانی در دسترس هستند. در لیورپول کسی به شما اجازه نمی دهد از این شرایط به عنوان بهانه استفاده کنید. ما هم این کار را نمی کنیم و نخواهیم کرد".

 

 

دیدگاه‌ها