کد خبر : 1723366 | 15 آذر 1399 ساعت 12:00 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: بعد از قرارداد فعلی در چلسی خواهم ماند

فرانک لمپارد سرمربی چلسی اعلام کرد تمایل دارد بعد از پایان مدت قراردادش با چلسی که یک سال و نیم دیگر خواهد بود همچنان به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد.

لمپارد: بعد از قرارداد فعلی در چلسی خواهم ماند

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد سرمربی چلسی تا 18 ماه دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. با اینکه تا این لحظه خبری درباره مذاکره بین او و باشگاه درباره تمدید این قرارداد منتشر نشده ولی لمپارد در مصاحبه مطبوعاتی اخیر خود اعلام کرد تمایل دارد بعد از پایان قرارداد فعلی اش هم به فعالیت در باشگاه محبوبش چلسی ادامه دهد.

 

1550333

 

لمپارد که سال گذشته در فصل اول حضورش در چلسی مشغول عبور دادن تیم از یک دوره گذار بود در این فصل و بعد از هزینه قابل توجه باشگاه در فصل تابستان قصد دارد آبی های لندن را به سطح بالاتری برساند. چلسی حالا این شانس را دارد که امروز با پیروزی مقابل لیدز به صدر جدول لیگ برتر صعود کند. چلسی در حال حاضر در پانزده بازی پیاپی خود در رقابتهای مختلف شکست نخورده است.

 

لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی امروز با لیدز گفت: " درباره قراردادم باید بگویم که این مدت با اینکه خیلی زود گذشت ولی هنوز 18 ماه دیگر از قرارداد من باقی مانده. من از همان روز اول بازگشت به چلسی می دانستم سال اول حکم یک دوره گذار را دارد و شرایطی سخت خواهیم داشت".

 

1550334

 

لمپارد در ادامه صحبتهایش گفت: " من هدایت چلسی را در شرایطی متفاوت با دیگر مربیان اخیر تیم بدست گرفتم. فکر کنم مردم هم متوجه این هستند و به همین دلیل است که به من ابراز محبت می کنند. من خیلی دوست دارم بخشی از برنامه بلندمدت چلسی باشم و بعد از قرارداد فعلی ام به کار در باشگاه ادامه دهم".

 

 

دیدگاه‌ها