کد خبر : 1723389 | 15 آذر 1399 ساعت 13:30 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

افشاگری درباره ویکتور والدس: خودخواه و پرنخوت

بازیکن سابق باشگاه کاتالان هورتا با انتقاد شدید از ویکتور والدس سرمربی این تیم می‌گوید والدس فوتبال را با بازی فیفا اشتباه گرفته و او با رفتار خیلی بدی داشته است.

افشاگری درباره ویکتور والدس: خودخواه و پرنخوت

به گزارش "ورزش سه"، سرخی مورنو بازیکن سابق باشگاه هورتا که باشگاهی در منطقه کاتالونیا است و در حال حاضر هدایتش به عهده ویکتور والدس قرار دارد با انتقاد تند از والدس می‌گوید او فوتبال را با بازی فیفا اشتباه گرفته و با او رفتار بسیار بدی داشته است.

 

1550380

 

مورنو یکی از سه فوتبالیستی است که اخیراً هورتا را ترک کرده اند. او حالا درباره شیوه مربی‌گری ویکتور والدس، سنگربان سابق بارسلونا صحبت کرده و می‌گوید دلیل جدا شدنش از هورتا رفتار والدس بوده است.

 

مورنو در این باره گفت: " ما در پایان فصل برای تمرین به سالن بدنسازی رفته بودیم که ویکتور وارد شد و گفت که دیگر در برنامه‌هایش جایی نداریم. او گفت از نظر فوتبالی ما بازیکنانی نیستیم که به دردش بخوریم. همانجا به ما گفت که وسایل‌مان را جمع کنیم و برویم. گفت دیگر نمی خواهد تمرین کنیم چون می خواهد بازیکنان دیگری به خدمت بگیرد".

 

1550377

 

این بازیکن سابق هورتا در ادامه صحبتهایش درباره شیوه مربی‌گری ویکتور والدس گفت: " والدس با فروتنی بیگانه است و شخصیت بسیار خودمحوری دارد. او فکر می‌کند دارد با کامپیوتر فیفا بازی می‌کند و ما بازیکنان هم کارتهایی هستیم که با آنها هر کار بخواهد می‌تواند بکند. ولی ما هم آدم هستیم. من احساس می‌کردم ویکتور والدس با من مثل یک تکه آشغال رفتار می‌کند".

 

 

 

دیدگاه‌ها