کد خبر : 1723406 | 15 آذر 1399 ساعت 15:08 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمیداوی: ذوب آهن باید با ما بازی کند

ذوب آهن و شهر خودرو طبق برنامه باید فردا به مصاف هم بروند اما ابتلای چند عضو ذوب آهن به کرونا و درخواست مسئولان این باشگاه برای لغو بازی، همه چیز را در ابهام قرار داده بود.

حمیداوی: ذوب آهن باید با ما بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، با این حال باشگاه شهر خودرو اعلام کرد این تیم برای بازی با ذوب آهن عازم اصفهان شده است و لغو بازی «جفا» در حق شهر خودرو است.

 

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو در این ارتباط به سایت باشگاه، گفت: با تایید سازمان لیگ تیم را راهی اصفهان کردیم و خواهش کردیم توسط ایفمارک پس از دیدار برابر ذوب‌آهن از تمام بازیکنان تست گرفته شود.

مالک باشگاه شهر خودرو ادامه داد: نامه‌ای در خصوص آمادگی و برگزاری دیدار به سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم و صحبت‌های لازم نیز با آقای سهیل مهدی انجام شد تا اعضای تیم با پرواز ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه راهی اصفهان شدند.

 

حمیداوی هرگونه لغو بازی را جفا در حق شهر خودرو خواند و گفت: قانون برای همه یکسان است. ما تمرینات لازم برای دیدار با ذوب‌آهن را انجام دادیم. حتی بلیت گرفتیم و هتل را رزرو کردیم و در صورت عدم برگزاری مسابقه متضرر می‌شویم‌.

مالک شهر خودرو ضمن آرزوی سلامتی برای بازیکنان کرونایی ذوب‌آهن گفت: بازیکنان ذوب‌آهن می‌توانند با توجه به زمان باقیمانده تست بدهند و مابقی نفرات را هم قرنطینه کنند. طبق قانون با توجه به شرایط کنونی بازیکنان غیر کرونایی ذوب‌آهن به حد نرمال می‌رسند و شرایط برگزاری وجود دارد. بنابراین از مسئولان ذوب‌آهن درخواست می‌کنیم شرایط برگزاری دیدار را فراهم کنند.

دیدگاه‌ها