کد خبر : 1723421 | 15 آذر 1399 ساعت 16:23 | 19K بازدید | 2 دیدگاه

لوکاس اوکامپوس:

رئال بدون رونالدو به ترسناکی گذشته نیست

ستاره سویا معتقد است رئال با داشتن رونالدو تیمی زهردارتر از حالا بود.

رئال بدون رونالدو به ترسناکی گذشته نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در دیداری بسیار حساس به مصاف سویا خواهد رفت. یک شکست دیگر می تواند موقعیت زین الدین زیدان را به خطر بیندازد و در نهایت باعث اخراج او شود.

سویا پس از شکست 4-0 خانگی برابر چلسی که البته بدون حضور چند بازیکن اصلی اش رقم خورد، مهیای بازی با رئال شده است. لوکاس اوکامپوس ستاره آرژانتینی سویا خطر بزرگی برای کهکشانی ها محسوب می شود.

 

 

1550399

 

 

او در آستانه بازی با رئال به آاس گفت:« رئال همیشه رئال است و الان مثل یک شیر زخمی به مصاف ما می آید. تحت هیچ شرایطی نمی توان این تیم را دست کم گرفت. نتایج پرنوسان رئال به خاطر وضعیت عجیب این فصل است. تقریبا هیچ تیمی شرایط طبیعی ندارد و کمتر تیمی را پیدا می کنید که به شکل متوالی بازی هایش را پیروز شود. پاندمی کرونا اجازه نداد تا تیم ها پیش فصل خوبی داشته باشند.»

 

رئال بدون رونالدو:« هر تیمی بازیکنی مثل رونالدو را از دست بدهد، ضرر می کند. رئال بدون رونالدو البته توانست قهرمان لالیگا شود ولی وقتی رونالدو بود، رسیدن به یک یا دو گل در هر بازی برای رئال تضمین شده به نظر می رسید و حالا آنها از این موهبت به دور هستند. رونالدو در منچستر و رئال و حالا در یوونتوس مهار نشدنی نشان داده است. رئال بدون رونالدو مثل گذشته ترسناک نیست.»

 

دیدگاه‌ها