کد خبر : 1723431 | 15 آذر 1399 ساعت 17:04 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

هوادار 2 قشقایی شیراز 0

لیگ یک/ عنایتی با آقای گل در جمع مدعیان صعود

حمید کاظمی بار دیگر موفق به گلزنی در ترکیب هوادار شد تا اکنون شاگردان عنایتی در رده دوم جدول هفته سوم را به پایان برسانند.

لیگ یک/ عنایتی با آقای گل در جمع مدعیان صعود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از توقف در هفته گذشته و در جدال با استقلال ملاثانی، هوادار اینبار با انگیزه برتری خانگی مقابل حریف خود پا به استادیوم شهدای اسلامشهر گذاشت و خیلی زود هم توانست جریان بازی را در دست بگیرد و با حملات پردامنه خود حریف را در شرایط سختی قرار دهد.

 

حملات هوادار در نهایت در دقیقه 20 نتیجه داد و روی ارسال از سمت چپ، حمید کاظمی موفق شد بار دیگر در نقش گلزن این تیم ظاهر شود و گل اول بازی را به نام خود ثبت کرد. در ادامه بازی بار دیگر متعادل شد اما در دقیقه 45 یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه هوادار شکل گرفت که اعتراض تند نیمکت نشینان قشقایی را به زعم پنالتی بهمراه داشت اما داور دستور به ادامه بازی داد.

هوادار در نیمه دوم نیز بازی را در دست گرفت و در نهایت موفق شد خیلی زود توسط حمید کاظمی به گل دوم خود دست یابد. حمید کاظمی که پیش از این دو گل برای هوادار در این فصل به ثمر رسانده بود، با دستیابی به دبل گلزنی در این بازی، اکنون با چهار گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است.

شاگردان رضا عنایتی که بازی مالکانه‌ای را در دستور کار داشتند، بیشتر چشم به اشتباهات حریف و ضدحملات داشتند و در چند مرحله نیز مقابل دروازه قشقایی خطرساز شدند. در دقایق پایانی بازی دو صحنه مشکوک اینبار در محوطه جریمه قشقایی شکل گرفت که اینبار اعضای تیم هوادار اعتقاد به پنالتی داشتند که داور باز هم تصمیم به ادامه بازی گرفت.

 


هوادار با این برد به امتیاز هفت در این فصل دست یافت و رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داد و در هفته آینده برابر خوشه طلایی قرار خواهد گرفت. قشقایی شیراز نیز اکنون با تحمل دومین شکست پیاپی با سه امتیاز و حضور در رده دوازدهم، هفته آینده مقابل رایکا میزبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها