کد خبر : 1723491 | 15 آذر 1399 ساعت 20:21 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی ۲- ۰ فولام؛ پیروزی بی دردسر شاگردان پپ

منچسترسیتی در یک بازی تقریبا آسان موفق شد با دو گل فولام را شکست دهد و وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

سیتی ۲- ۰ فولام؛ پیروزی بی دردسر شاگردان پپ

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در چهارچوب مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس امروز در ورزشگاه اتحاد میزبان فولام بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2-0 به سود سیتیزن ها خاتمه یافت.

 

مطابق انتظار منچسترسیتی کار را بهتر آغاز کرد و توانست در همان لحظات ابتدایی به گل برتری دست پیدا کند. کوین دی بروین با ارسال یک پاس خوب، رحیم استرلینگ را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز موفق به گلزنی شد تا نتیجه خیلی زود 1-0 شود.

 

 

1550485

 

 

چند دقیقه بعد منچستر سیتی می توانست گل دوم را هم وارد دروازه فولام کند اما ضربه کوین دی بروین با درخشش آلفونس آرئولا همراه بود تا ستاره بلژیکی در گلزنی ناکام بماند.

 

حملات منچسترسیتی ادامه داشت و این تیم در دقیقه 26 و با توجه به خطای مدافع فولام روی رحیم استرلینگ صاحب یک ضربه پنالتی شد؛ کوین دی بروین پشت توپ ایستاد و موفق شد گل دوم سیتی را به ثمر برساند.

 

 

1550488

 

 

در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد تا دو تیم با همان پیروزی 2-0 به سود منچسترسیتی راهی رختکن شوند.

 

در نیمه دوم نیز منچسترسیتی عملکرد بهتری از خود ارائه داد و می توانست در همان لحظات ابتدایی به گل سوم دست پیدا کند اما ضربه فوق العاده کوین دی بروین با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

 

1550487

 

 

در ادامه بازی نیز شاگردان پپ گواردیولا تقریباً توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند گل دیگری را وارد دروازه فولام کنند تا مسابقه نهایتاً با همان نتیجه 2-0 به اتمام برسد و سیتی به یک پیروزی بی‌دردسر دست پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها