کد خبر : 1723495 | 15 آذر 1399 ساعت 20:40 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: هنوز منتظر اولین فایده این قانون هستم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از جدیدترین قانون وضع شده در فوتبال انگلیس انتقاد کرد.

کلوپ: هنوز منتظر اولین فایده این قانون هستم

به گزارش "ورزش سه"، طبق قوانین مهاجرت که توسط اتحادیه فوتبال انگلیس پیشنهاد و به وسیله وزارت امور داخلی انگلیس تصویب شده است، هر باشگاه انگلیسی حق دارد فقط شش بازیکن خارجی زیر 21 سال را به خدمت بگیرد؛ در حالی که هیچ باشگاهی حق عقد قرارداد با بازیکنان خارجی زیر 18 سال را ندارد.

 

 

1549539

 

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول اکنون به انتقاد از این تصمیم پرداخته و می گوید: " من هنوز هم منتظر اولین فایده این قانون هستم که کسی بتواند آن را به من بگوید. واقعاً چه چیزی بعد از این قانون بهبود پیدا می‌کند. صحبت کردن یا قضاوت در حیطه اختیارات من نیست اما به عنوان یک فرد در انتظار اولین تاثیر مثبت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا هستم."

 

یورگن کلوپ در ادامه گفت: " بیایید این مثال را بزنیم. مردم می‌خواهند بدانند که باشگاه‌ها بازیکنان زیادی از سایر کشورها به خدمت می‌گیرند زیرا می ترسند که این مسئله روی استعدادهای فوتبال انگلیس تأثیر منفی بگذارد. اگر در حال حاضر به تیم‌های پایه انگلیس نگاه کنیم متوجه می شویم که همه بازیکنان در دو یا سه تیم اول باشگاهی خود بازی می کنند و بازدهی صد درصدی دارند.

 

 

1550315

 

 

ما هرگز نمی توانیم استعداد های بیشتری در فوتبال انگلیس ایجاد کنیم چراکه با این روش استعدادهای دیگر را انکار می کنیم. این یکی دیگر از مشکلات کوچکی است که هنگام اجرای این قانون ایجاد می‌شود."

دیدگاه‌ها