کد خبر : 1723497 | 15 آذر 1399 ساعت 20:43 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک بدون تماشاگر یا با تماشاگر خاص (عکس)

بازی رایکا – ملوان از هفته دوم لیگ یک که از استادیوم شهدای هفتم تیر بابل به استادیوم سیمرغ تغییر پیدا کرد تحت تاثیر حواشی خاص بود.

لیگ یک بدون تماشاگر یا با تماشاگر خاص (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع بازی تعدادی از تماشاگران خاص بدون هیچ مشکلی به استادیوم راه پیدا کردند و آماده می شدند که بازی را از نزدیک به تماشا بنشینند و بدون شک اگر قرار به ادامه حضورشان در استادیوم بود رایکا را تشویق می کردند.

 

همین حضور موجب تاخیر در شروع بازی شد به این خاطر که تیم میهمان و هم چنین ناظر بازی به حضور تماشاگر در زمین معترض بودند؛ هدایت این تماشاگران به بیرون از زمین خیلی سخت بود چرا که وقتی به سختی وارد استادیوم شده بودند خود را محق به تماشای بازی می دیدند. نمی شود به اعتراض ناظر بازی و هم چنین تیم میهمان خرده گرفت به این خاطر که قرار است همه بازی ها در دوران کرونایی بدون حضور تماشاگر برگزار شود؛ هر چند حتی در برخی از بازی های لیگ برتر برخی تماشاگران بدون اینکه سر و صدایی در بازی ایجاد کنند با عناوین خاص در وی آی پی مستقر می شوند. با این حال در بازی رایکا – ملوان علنا تعدادی از تماشاگران روی سکوها نشستند تا بازی را به تماشا بنشینند.

 

1550535

 

البته این طور نیست اینروزها همه بازی های لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار شود. در برخی از کشورهای اروپایی به خصوص کشور انگلیس برخی از بازی ها با حضور 20 درصدی تماشاگر برگزار می شود. اما هنوز هیچ مجوزی برای تماشاگر در بازی های لیگ برتر و لیگ یک صادر نشده است و کماکان همه بازی ها باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود. جالب اینکه پیش تر برخی از بازی های لیگ برتر استان مازندران و حتی بازی های دوستانه با حضور تماشاگران برگزار شد که حتی یک بار غلامرضا بهروان – رییس هیات فوتبال استان مازندران در این باره صحبت کرد. او از برگزاری بازی دوستانه با حضور تماشاگر ابراز بی اطلاعی کرد.

 

رایکا – ملوان با نیم ساعت تاخیر به دلیل هدایت تماشاگران به بیرون از استادیوم و در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملوان خاتمه یافت.

 

1550534

 

دیدگاه‌ها