کد خبر : 1723506 | 15 آذر 1399 ساعت 17:06 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

خیبرخرم‌آباد 0 استقلال ملاثانی 1؛

شکست دقایق آخری در بازی جنجالی (عکس)

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در دقایق پایانی روی یک ضدحمله موفق شد، دروازه تیم فوتبال خیبرخرم آباد را باز کند.

شکست دقایق آخری در بازی جنجالی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در این مسابقه که به میزبانی سبز و سفیدپوشان خیبرخرم آباد در ورزشگاه غدیر در غرب تهران برگزار شد، نیمه اول در شرایطی که بازی مثل همیشه بازی مالکانه ای از تیم امید روانخواه شاهد بودیم، در شرایطی خاتمه یافت که شاهد درگیری چند دقیقه ای میان نیمکت دو تیم بودیم.


این درگیری از استارت بهرام احمدی وینگر تیم فوتبال خیبرخرم آباد آغاز شد که اعضای تیم میزبان معتقد بودند که سرمربی حریف به عمد در کنار خط به او ضربه زده تا از حمله او جلوگیری کند.


این حواشی در ابتدا با اخراج یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال ملاثانی همراه شد و در ادامه وقتی نیمکت تیم خیبر به شرایط موجود اعتراض کردند، یکی از آنان نیز با کارت قرمز داور جریمه شد تا هنوز نیمه تمام نشده شاهد دو کارت قرمز باشیم.


یکی از نکات عجیب این مسابقه دقایق تلف شده در نیمه اول بود که تنها 4 دقیقه از سوی کمک داور اعلام شد ولی این در حالی بود که حداقل 5 ، 6 دقیقه درگیری های کنار خط طول کشیده بود.

 

1550551

 

 


با شروع نیمه دوم این تیم خیبر بود که بار دیگر مالکیت بازی را در دست گرفت ولی تیم استقلال ملاثانی با تمرکز زیادی در خط دفاعی حاضر  می شد و اجازه ایجاد موقعیت را از شاگردان امید روانخواه گرفته بود؛ در مقابل این تیم که دل به ضدحملات بسته بود، یکی دو مرتبه روی اصرار بازیکنان خیبر برای بازیسازی از خط دروازه خودشان، موفق به ایجاد موقعیت شدند و درنهایت روی یک ضربه ایستگاهی درشرایطی که خیبری ها اعتقاد به خطای آفساید داشتند، در دقیقه 87 توسط مدافع اخر بلند قامت تیم علیرضا خوشکفا به گل رسیدند.

 

1550553


سه دقیقه باقی مانده وقت های اضافی و 6 دقیقه وقت تلف شده ای که در این مسابقه اعلام شد، با حملات پرتعداد شاگردان امید روانخواه همراه بود و آنها موقعیت های بسیار خوبی هم به دست آوردند که بی دقتی بازیکنان تیم سبب از دست رفتن این فرصت های گلزنی شد تا در روزی که خیبر به عنوان میزبان بازی نمایش بهتری از حریف خود داشت، مغلوب شود و بار دیگر سه امتیاز از دست روانخواه پرید.


علی کریمی، ابراهیمی میرزاپور و مهرداد میناوند از میهمانان ویژه تیم خیبر بودند که این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

 

1550552

دیدگاه‌ها