کد خبر : 1723529 | 15 آذر 1399 ساعت 22:42 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: به اندازه کافی موقعیت خلق می کنیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از عملکرد تیمش مقابل فولام ابراز رضایت کرد.

گواردیولا: به اندازه کافی موقعیت خلق می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سیتی امروز در دیداری آسان موفق شد با دو گل فولام را مغلوب کرده و خود را به رتبه چهارم جدول لیگ برتر برساند. پپ گواردیولا در پایان بازی مدعی شد تیمش در هفته های اخیر پیشرفت کرده و او نکات مثبتی در سبک بازی سیتیزن ها یافته است.

 

پپ گواردیولا گفت: "ما پیشرفت خواهیم کرد و این موضوع را می دانیم، اما اگر این روند به ما کمک کند تا در بازی های خود پیروز شویم کافی است. ما هفته های قبل فاصله ای هفت یا هشت امتیاز با صدر جدول داشتیم و خیلی از دیگر مدعیان دور بودیم، اما حالا ما در بالای جدول هستیم و این مهم است.

 

1549436

 

ما یک بازی کمتر داشته ایم و بنابراین در پایان این هفته رتبه اصلی ما مشخص خواهد شد، اما مهم احساس تیم است. هنگامیکه توپ را در اختیار نداریم با تعهد و تلاش فراوان بازی می کنیم و هنگام مالکیت توپ نیز پیشرفت خواهیم کرد.

 

در دیدار مقابل برنلی حتی یک شوت هم به سمت دروازه ما زده نشد و امروز نیز این اتفاق تکرار شد. ما همچین در دیدار امروز مقابل فولام به اندازه کافی موقعیت خلق کردیم. من کاملا از عملکرد تیمم در پرتغال برابر پورتو، نحوه بازی و موقعیت هایی که ایجاد کردیم خوشحالم و امروز نیز مطابق میل من بازی کردیم. من چیزهای مثبتی در تیمم می بینم در سه یا چهار بازی گذشته این روند افزایش یافته است."

دیدگاه‌ها