کد خبر : 1723531 | 15 آذر 1399 ساعت 22:52 | 17.7K بازدید | 2 دیدگاه

وستهام 1 - 3 یونایتد؛ بازگشت بزرگ در پایتخت

منچستریونایتد در دیداری دشوار 1-3 وستهام را شکست داد.

وستهام 1 - 3 یونایتد؛ بازگشت بزرگ در پایتخت


به گزارش "ورزش سه"، یونایتد که در نیمه اول خوش شانس بود که تنها با شکست 0-1 راهی رختکن شد، در نیمه دوم متحول شده و با به ثمر رساندن سه گل توانست پیروزی شیرینی در پایتخت انگلیس کسب کند.

 

وستهام بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه دوم بود که فورنالز در مقابل دروازه یونایتد صاحب فرصت شد، اما هندرسون با عکس العملی تماشایی دروازه را نجات داد.

 

در دقیقه 18 آنتونی مارسیال با ضربه ای زمینی از پشت محوطه وستهام دروازه این تیم را تهدید کرد، اما ضربه او بعد از برخورد به مدافع حریف تغییر مسیر داده و به بیرون رفت. در اواسط نیمه اول بود که وستهام موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه سر فورنالز به تور کنار دروازه برخورد کرده و تبدیل به گل نشد.

 

در دقیقه 35 و روی ارسال هالر بود که فورنالز تا آستانه زدن گل اول وستهام پیش رفت، اما ضربه او با بدشانسی به دیرک دروازه یونایتد خورده و به بیرون رفت.

 

1550606

 

اما در دقیقه 38 وستهام به گل رسید. روی ارسال کرنر از سمت چپ و اثرگذاری ریسه، سوچک در دهانه دروازه و مقابل دروازه خالی به راحتی گل اول را به ثمر رساند.

 

لحطاتی بعد هالر در موقعیتی تک به تک هندرسون را نیز جا گذاشت و فاصله ای تا زدن گل دوم نداشت، اما او بدموقع تعادل خود را از دست داد تا در نهایت نیمه اول با برتری 0-1 وستهام تمام شود.

 

در همان اوایل نیمه دوم و روی همکاری هالر و کوفال بود که وستهام تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه هالر به تور کنار دروازه خورد و تبدیل به گل نشد.

 

1550609

 

اما در دقیقه 65 یونایتد به گل تساوی دست یافت. روی پاس برونو فرناندز، پل پوگبا با یک بغل پای تماشایی و فنی از پشت محوطه به زیبایی موفق به زدن گل تساوی شد.

 

اما حملات یونایتد ادامه یافت و این تیم در دقیقه 69 به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال الکس تلس از سمت چپ، میسون گرین وود درون محوطه صاحب موقعیت شده و با یک ضربه چکشی و تماشایی دروازه وستهام را باز کرد.

 

1550608

 

اما یونایتد در دقیقه 80 به گل سوم هم دست یافت. روی پاس خوان ماتا، مارکوس راشفورد در موقعیتی تک به تک با یک ضربه چیپ دروازه فابیانسکی را باز کرد.

 

در دقیقه 85 کریسول با ضربه ای از راه دور دروازه یونایتد را تهدید کرد، اما هندرسون به خوبی واکنش نشان داد. در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و یونایتد موفق شد 1-3 وستهام را شکست دهد.

دیدگاه‌ها