کد خبر : 1723540 | 15 آذر 1399 ساعت 23:22 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین‌سازی یا مدعیان برای ما تفاوتی ندارند؛

سینگ: حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

وینگر آلومینیوم معتقد است این تیم در ادامه فصل عملکرد بهتری ارائه می‌کند و می‌تواند نتایج بهتری به دست آورد.

سینگ: حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

به گزارش "ورزش سه"، امید سینگ با اشاره به آمادگی بالای آلومینیوم اظهار کرد: خدا را شکر در شرایط خوبی قرار گرفتیم و روز به روز بهتر می‌شویم. مطمئنا تیمی که از لیگ یک وارد لیگ برتر می‌شود و ۲۰ بازیکن جدید می‌گیرد، زمان می‌خواهد تا هماهنگ شود و به نظرم روزهای خوبی پیش روی تیم ما است.

 

او با بیان اینکه نمایش خوبی مقابل فولاد ارائه دادیم، ابراز کرد: هر دو تیم دوندگی بالایی داشتند و عملکرد خوبی ارائه کردند. بازی بیشتر فیزیکی بود ولی امتیازی که در این مسابقه گرفتیم، مطمئنا در ادامه فصل به کمک ما می‌آید. سال گذشته آلومینیوم با یک تفاضل گل به لیگ برتر صعود کرد و این موضوع نشان داد که نه فقط یک امتیازها، بلکه حتی یک گل هم در سرنوشت لیگ‌ها تاثیرگذار و تعیین کننده است.

 

وینگر آلومینیوم با تاکید بر اینکه برای هر بازی برنامه خاص خود را داریم، عنوان کرد: یک تیم فوتبال بازی می‌کند، یک تیم دونده است و یک تیم کار دفاعی انجام می‌دهد و ما هم براساس شرایط هر بازی کارهای فنی را انجام می‌دهیم.

 

سینگ یادآور شد: شک نکنید آلومینیوم به مرور زمان بهتر می‌شود و عملکرد بهتری در فاز هجومی و دفاعی خواهد داشت. این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد چون از کادر فنی، بازیکنان، باشگاه و تماشاگران خوبی برخوردار است. آلومینیوم پتانسیل بالایی برای کسب نتیجه در نخستین سال لیگ برتری شدن دارد و ما هم با تمام توان به موفقیت تیم کمک می‌کنیم.

 

او درباره دیدار بعدی آلومینیوم مقابل ماشین‌سازی ابراز کرد: این تیم را آنالیز کردیم و می‌دانیم ماشین‌سازی قابل احترام است. آنها تیم فوق‌العاده دونده‌ای هستند که سبک دفاعی دارند ولی مطمئنا ما برای گرفتن سه امتیاز وارد زمین می‌شویم. در تمام مسابقات به دنبال سه امتیاز هستیم ولی باید هر طور شده در این بازی به برتری برسیم. تمام تیم‌ها مقابل ماشین‌سازی از نظر فوتبالی کار سختی داشتند چون به شدت دفاعی کار می‌کنند، اما برای ما تفاوتی ندارد که برابر این تیم یا مدعیان قهرمانی بازی داریم چون هدف ما برد در همه بازی‌ها است.

دیدگاه‌ها