کد خبر : 1723542 | 15 آذر 1399 ساعت 23:32 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

نخستین پیروزی وین رونی به عنوان مربی

اسطوره باشگاه منچستریونایتد توانست به نخستین پیروزی اش در قامت سرمربی دست یابد.

نخستین پیروزی وین رونی به عنوان مربی

به گزارش "ورزش سه"، هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته اول انگلیس یا چمپیونشیپ، با پیروزی دربی کانتی به پایان رسید تا وین رونی در دومین تجربه خود به عنوان سرمربی این تیم، نخستین برد در قامت یک سرمربی را تجربه کند.


این دیدار که در ورزشگاه دن در شهر میلوال برگزار شد، با تک گل جیسون نایت مهاجم 19 ساله و ایرلندی به سود دربی کانتی به پایان رسید تا آنها پس از ناکامی در 11 دیدار، بالاخره طعم پیروزی را بچشند.


در این دیدار جنجالی که هواداران میلوال پس از نزدیک به 10 ماه به استادیوم خانگی خودشان برگشته بودند، زمانی که بازیکنان دو تیم در حال انجام حرکات مبارزه با نژادپرستی بودند، بازیکنان را هو کردند.


در ماه های اخیر بسیاری از بازیکنان در سراسر جهان برای حمایت از سیاه پوستان و مبارزه با نژادپرستی، پیش از آغاز مسابقه یا هنگام گلزنی زانو زده و اینگونه اعتراض خود را به تبعیض های نژادی در سراسر دنیا نشان می دهند. رفتاری که به نظر مورد پسند هواداران تیم ملیوال نیست و آنها امروز بازیکنان تیم خود را هنگام زانو زدن هو کردند.


پس از اینکه هواداران میلوال این واکنش را نسبت به حرکت ضد نژادپرستی بازیکنان انجام دادند، وین رونی سرمربی دربی کانتی عصبانی شده و رو به هواداران رقیب کرد و با گفتن جمله «شرم کنید» حرکات طرفداران میلوال را مورد نکوهش قرار داد.


وین رونی سرمربی موقت قوچ ها در پایان بازی گفت: از شنیدن صدای هواداران میلوال در هنگام زانو زدن بازیکنان قبل از شروع بازی، عصبانی شدم. این حرکت بسیار شرم آور است.

 

1550621


او گفت: من صدای هواداران میلوال را شنیدم و بسیار متعجب شدم. اتفاق غم انگیزی است. تمام آنچه می توانم بگویم این است که همه افراد در باشگاه فوتبال دربی کانتی کاملا از انجام حرکت مبارزه با نژادپرستی حمایت کرده اند و آن را ادامه خواهند داد.


او در پایان گفت: این هو کردن ها شرم آور است زیرا من فکر می کنم در این دنیای فوتبال پیشرفت زیادی حاصل شده است. شنیدن این حرف برای بسیاری از مردم بسیار ناامید کننده و ناراحت کننده است. من مطمئن هستم که این اتفاق، چیزی است که نیاز به بررسی بیشتری دارد.


در دیدار امروز میلوال و دربی کانتی، 2000 هوادار میلوال مجاز به حضور در استادیوم دن بودند و این اولین دیداری است که دربی از اوایل ماه مارس در مقابل هواداران انجام داده است.


دربی کانتی با این پیروزی، پس از 11 دیدار ناکامی توانست رنگ برد را ببیند و در جدول 11 امتیازی شد. آنها با یک پله صعود، از رده آخر جدول 24 تیمی به رده بیستم و سوم رسیدند. آنها تا رده هجدهم 6 امتیاز فاصله دارند.

دیدگاه‌ها