کد خبر : 1723559 | 16 آذر 1399 ساعت 01:25 | 24.5K بازدید | 8 دیدگاه

کادیز 2-1 بارسا: شکست غیرمنتظره آبی و اناری‌ها

بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل کادیز با نتیجه 2-1 شکست خورد.

کادیز 2-1 بارسا: شکست غیرمنتظره آبی و اناری‌ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رونالد کومان که در دیدارهای اخیر نتایج خوبی کسب کرده بودند، در دیدار امشب مقابل کادیز نمایش چندانی خوبی نداشتند و در نهایت مغلوب شدند.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد اما این کادیز بود که در دقیقه 8 به گل اول بازی رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال مینگسا روی ارسال پره‌آ دچار اشتباه شد و توپ را به سمت دروازه خودی زد اما تراشتگن با یک واکنش خوب توپ را برگردانند؛ ولی توپ برگشتی مقابل آلوارو خیمنز قرار گرفت و او هم به راحتی دروازه را باز کرد.

 

 

1550672

 

1550673

 

 

بعد از این گل بازیکنان بارسا حملات شان را از سر گرفتند و در دقیقه 14، روی ارسال سرجینو دست، کوتینیو صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم او از بالای دروازه کادیز به بیرون رفت. سه دقیقه بعد روی پاس مسی، این بار برایتویت صاحب موقعیت شد ولی واکنش خوب لدسما، مانع از باز شدن دروازه کادیز شد.

حملات بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 28، مسی با یک ضربه دیدنی می توانست کار را به تساوی بکشد ولی باز هم این لدسما بود که با یک واکنش به موقع، دروازه کادیز را نجات داد.

 

 

1550658

 

 

برتری بارسا ادامه پیدا کرد و این تیم در دقایق پایانی نیمه اول هم صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر شد اما نتوانست از آنها استفاده کند و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود کادیز به پایان رسید.

نیمه دوم را هم بارسا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50، روی همکاری پدری و برایتویت، این مسی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را لدسما به راحتی مهار کرد.

 

 

1550652

 

 

حملات بارسا ادامه پیدا کرد سرانجام در دقیقه 57 این تیم به گل تساوی رسید. جوردی آلبا که با پاس مسی صاحب توپ شده بود، آن را به دهانه دروازه کادیز فرستاد و آلکالا در تلاش برای دفع توپ، به اشتباه آن را وارد دروازه کرد.

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و خیلی زود بار دیگر پیش افتاد. آلوارو نگردو که تنها یک دقیقه از ورودش به زمین سپری شده بود، از اشتباه کلمنت لنگله و تراشتگن استفاده کرد و به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

 

1550653

 

1550667

 

 

مسی می توانست در دقیقه 66 بار دیگر گار را به تساوی بکشد اما ضربه آزاد او از بالای دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه توپ در محوطه جریمه کادیز به دست بودیگر برخورد کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، پنالتی ای به سود بارسا اعلام نکرد.

در دقیقه 73، روی پاس عالی بوسکتس، این دِست بود که می توانست دروازه کادیز را باز کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

1550665

 

 

هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک می شدیم، فشار حملات بارسا بیشتر می شد و این تیم چند بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 2-1 به سود کادیز به پایان رسید.

دیدگاه‌ها