کد خبر : 1723572 | 16 آذر 1399 ساعت 02:10 | 91.4K بازدید | 7 دیدگاه

توضیحی برای این باخت ندارم

ناامیدی کومان؛ فاصله زیاد شده، خداحافظ لالیگا

رونالد کومان معتقد است فاصله با اتلتیکو بسیار زیاد شده و با این روند تیمش به جایی نخواهد رسید.

ناامیدی کومان؛ فاصله زیاد شده، خداحافظ لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در زمین کادیز شکستی ناباورانه را تجربه کرد تا فاصله اش با صدر جدول بیشتر و بیشتر شود. بارسا از 10 بازی خود در لالیگا 4 بازی را باخته و تنها 14 امتیاز دارد. با ادامه این روند، بعید است بارسا شانسی برای فتح لالیگا داشته باشد.

 

 

1550679

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت:« به سختی می توانم گل هایی که دریافت کردیم، به خصوص گل دوم را توضیح بدهم. تمرکز نداشتیم و وقتی اینچنین بازی کنید، گل های بدی هم دریافت می کنید. بدون توپ هم فشار لازم را به حریف وارد نمی کردیم. دو گل عجیب دریافت کردیم که به سختی برایم قابل درک است.»

 

از دست رفتن لالیگا:« این یک قدم به بزرگ عقب بود. نتیجه ناامیدکننده ای رقم خورد و طبعا از صدرنشینان فاصله گرفتیم. فاصله 12 امتیازی با صدرنشین خیلی زیاد است ولی باید ادامه دهیم. اگر بهتر نشویم و این روند را تغییر ندهیم، امیدی به قهرمانی نخواهیم داشت.»

 

 

1550668

 

 

بازیکنان مقصر شکست:« خیر؛ همه با هم پیروز می شویم یا شکست می خوریم. نمی توان از یک یا دو بازیکن انتقاد کرد. همه باهم شکست خوردیم. به اندازه کافی برای پیروز شدن خوب نبودیم. باید این ناکامی را پذیرفت.»

 

کومان در پایان گفت:« در طول بازی فراز و نشیب داریم و عملکرد بازیکنان افت می کند. ابتدای بازی همیشه خوب هستیم اما به تدریج روند عوض می شود. بدون توپ اشتباهات دفاعی زیادی مرتکب می شویم. این یک مشکل عمومی در تیم است که باید حل شود. بسیار ناامیدم و باید با بازیکنان صحبت کنم.»

 

 

دیدگاه‌ها