کد خبر : 1723582 | 16 آذر 1399 ساعت 09:53 | 9.9K بازدید | 3 دیدگاه

ذوب آهن مثل صنعت نفت؛ باید بازی کند

با وجود ابتلای 11 عضو از اعضای تیم ذوب آهن به کرونا دیدار این تیم در برابر شهر خودرو باید برگزار شود.

ذوب آهن مثل صنعت نفت؛ باید بازی کند 

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ پیش از این در شرایط سخت تر رای به برگزاری بازی داده بود. صنعت نفت در حالی دیدار خود در برابر پیکان را برگزار کرد که به دلیل بسته بودن پنجره قادر به استفاده از هیچ یک از بازیکنان جدید خود نبود و از آنجایی که بازیکنان زیادی را در فصل نقل و انتقالات تابستانی از دست داده بود مجبور شد 6 بازیکن رده سنی جوانان و امید را به میدان بفرستد. 

 

ذوب آهن در لیست 36 بازیکن دارد که تنها 11 بازیکن نتیجه تست کرونای آنها مثبت بوده؛ این بدین معنی است که 25 بازیکن ذوب آهن برای بازی در برابر شهر خودرو شرایط ایده آلی دارندو بر همین اساس سازمان لیگ تاکید به برگزاری این بازی دارد. این نکته ای است سهیل مهدی – سرپرست کمیته مسابقات هم روی آن تاکید دارد  و اذعان کرده این دیدار طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد. جلسه هماهنگی پیش از بازی این دو تیم هم برگزار شده است و تیم داوری و هم چنین شهر خودرو هم در شهر میزبان مستقر هستند. 

 

در صورت برگزاری این دیدار – مسابقه هفته ششم ذوب آهن و پرسپولیس هم طبق برنامه برگزار خواهد شد. سازمان لیگ برای جلوگیری از لغو بازیها به خاطر کرونا پیش بینی هایی از قبل داشته است. به همین خاطر این فصل تیم ها می توانستند نام 36 بازیکن را در لیست خود قرار دهند. در حالی که فصل گذشته تعداد بازیکنان تیم های لیگ برتری کمتر بود.

دیدگاه‌ها