کد خبر : 1723596 | 16 آذر 1399 ساعت 10:40 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه عجیب و غریب تیمو ورنر

گاف بزرگ در لندن: درس مهاجم گلزن به مدافعین

در جریان پیروزی چلسی بر لیدز، تیمو ورنر مهاجم این تیم در صحنه‌ای عجیب در نقش مدافع حریف ظاهر شده و یک گل صد در صد تیمش را از روی خط دروازه لیدز برگرداند.

گاف بزرگ در لندن: درس مهاجم گلزن به مدافعین

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 3-1 چلسی بر لیدز در دیدار دیروز دو تیم با یک صحنه عجیب همراه بود که خبرساز شده است. تیمو ورنر مهاجم آلمانی جدید چلسی در این صحنه نقش اول را بازی کرد تا در نقش مدافع حریف با یک حرکت استثنایی که از مدافعی درجه‌یک انتظار می رود ضربه هم تیمی اش اولیویه ژیرو که صد در صد وارد دروازه لیدز می شد از روی خط دروازه برگرداند و دروازه لیدز را نجات دهد.

 

1550714

 

1550718

 

شاگردان بیلسا در این بازی در همان دقایق اولیه چلسی را غافلگیر کرده و در دقیقه 4 توسط پاتریک بامفورد به گل رسیدند. چلسی برای جبران این گل دست به کار شد و حملاتش را شروع کرد. به فاصله کمی بعد از آن چلسی تا یک قدمی زدن گل تساوی پیش رفت اما مهاجم این تیم تیمو ورنر در حرکتی عجیب لیدز را نجات داد.

 

1550716

 

درحالیکه داور یک ضربه کرنر به سود چلسی اعلام کرده بود ضربه چلسی به محوطه جریمه آمد و اولیویه ژیرو با یک ضربه سر توپ را به سمت دروازه شلیک کرد و به نظر می رسید گل برای چلسی حتمی است. اما تیمو ورنر که در تیر دوم موضع گیری کرده بود با یک اشتباه عجیب در نقش مدافع ظاهر شده و توپ را از خط دروازه برگرداند.

 

1550712

 

ورنر که از حرکت خودش شگفت زده شده بود برای استفاده از توپ برگشتی اقدام کرد اما ضربه او به توپ برگشتی هم به تیر دروازه برخورد کرد تا چلسی نتواند روی این حرکت به گل برسد.

 

این حرکت ورنر در شبکه‌های اجتماعی واکنشهای زیادی به دنبال داشت.

 

1550711

(کنایه به توییتی درباره نیمکت نشینی ورنر با این مضمون: تیمو ورنر در کنار مهاجمین لندنی نشسته که این فصل از او بهتر بودند) تیمو ورنر در کنار مهاجمین لندنی نشسته که در این فصل توپ را از روی خط دروازه نجات داده اند.

 

 

1550709

یک نجات دروازه از روی خط استثنایی توسط تیمو ورنر

 

 

1550710

ژیرو چنان ضربه سر دقیقی زد که شادی بعد از گل رو هم شروع کرده بود اما ورنر از روی خط دروازه، تیم حریف رو نجات داد

 

 

دیدگاه‌ها