کد خبر : 1723608 | 16 آذر 1399 ساعت 11:35 | 19.8K بازدید | 2 دیدگاه

رکورد کامبک تاریخ لیگ برتر در اختیار منچستریونایتد

منچستریونایتد با پیروزی 3-1 مقابل وستهام با سه گلی که در نیمه دوم به ثمر رسید رکورد جدید کامبک در لیگ برتر انگلیس را به خود اختصاص داد.

رکورد کامبک تاریخ لیگ برتر در اختیار منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با پیروزی دیروز مقابل وستهام که با نتیجه 3-1 در خانه حریف بدست آمد موفق شد نامش را در کتابهای رکورد لیگ برتر انگلیس ثبت کند. یونایتدی‌ها در تاریخ لیگ برتر بیشترین کامبک‌ها را به نام خود ثبت کرده اند و در بازی‌هایی که ابتدا عقب افتاده اند بیشترین تعداد پیروزی را نسبت به رقبای خود داشته اند.

 

1550741

 

پیروزی دیروز در خانه وستهام تعداد امتیازهایی که منچستر یونایتد از طریق کامبک بدست آورده به عدد 385 رساند که رکورد جدیدی بود. شاگردان سولسشر در نیمه اول بازی دیروز عملکرد بدی داشتند و با گل توماش سوچک از حریف در این نیمه شکست خوردند ولی در نیمه دوم با عملکردی عالی بازی را 3-1 به سود خود پایان دادند.

 

یونایتد که در ابتدای بازی تصمیم گرفته بود بازیکنان مهمش مثل برونو فرناندس و مارکوس راشفورد را برای بازی حساس میانه هفته مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان تازه نفس نگه دارد و آنها را روی نیمکت نشانده بود در نهایت مجبور شد آنها را به میدان بفرستد. شیاطین سرخ در نیمه دوم با سه گل از پوگبا، گرین وود و مارکوس راشفورد موفق شدند حریف را 3-1 شکست دهند.

 

1550740

جدول رکورد بیشترین کامبک در تاریخ لیگ برتر انگلیس

 

 

دیدگاه‌ها