کد خبر : 1723612 | 16 آذر 1399 ساعت 11:45 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردشکنی برونو فرناندز فقط در 45 دقیقه!

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد در شب کامبک شیاطین سرخ، آمار شگفت انگیزی را از خود به جای گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، وستهام و منچستریونایتد در ورزشگاه لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با پیروزی و کامبک شاگردان اوله گونار سولسشر به پایان رسید.
در این مسابقه، ابتدا تیم وستهام بود که به گل رسید. در دقیقه 38 روی ارسال کرنر از سمت چپ و اثرگذاری ریسه، سوچک در دهانه دروازه و مقابل دروازه خالی به راحتی گل اول را به ثمر رساند و نیمه اول با یک گل به سود وستهام به پایان رسید.


اما در نیمه دوم و با ورود برونو فرناندز، مارکوس رشفورد و خوان ماتا، منچستر بازگشت باشکوهی به بازی داشت و آنها توانستند با دو پاس گل از فرناندز و ماتا و گلزنی پوگبا، گرینوود و رشفورد بازی را با نتیجه 3 بر یک برنده شوند.


جدا از بحث تاثیرگذاری مستقیم هر 3 تعویض سولسشر در این بازی، برونو فرناندز موفق به ثبت رکورد بی نظیری در رقابت های لیگ برتر شد. فرناندز که از زمان ورودش به منچستر در ژانویه گذشته، به خاطر تأثیر گذاری بالایش همواره مورد ستایش قرار گرفته است، در نیمه دوم جانشین دنی فن دبیک شد.

 

1550747

نمودار 8 موقعیت گلزنی که برونو فرناندز در دیدار شب گذشته مقابل وستهام ایجاد کرد، مشاهده می کنید.


هافبک 26 ساله پرتغالی در نیمه دوم و در حضور 45 دقیقه ای رکوردی بی نظیر در رقابت های لیگ برتر به ثبت رساند. او موفق شد در دیدار مقابل وستهام 8 پاس کلیدی به هم تیمی هایش بدهد و در واقع 8 بار آنها را در موقعیت مسلم گلزنی قرار داد.


هشت موقعیتی که برونو فرناندز ایجاد کرد، باعث می شود تا او تنها بازیکنی باشد که در این فصل، در یک مسابقه لیگ برتر این تعداد شانس گلزنی برای هم تیمی هایش ایجاد کرده است. علاوه بر این، منچستریونایتد از زمان اولین بازی ملی پوش پرتغالی در لیگ برتر، بیش از هر تیم دیگری امتیاز کسب کرده است (51 امتیاز).


هافبک یونایتد در این فصل 35 فرصت عالی گلزنی در لیگ برتر ایجاد کرده تا او نسبت به کوین دی بروینه هافبک خلاق منچسترسیتی جایگاه بهتری داشته باشد. دی بروینه تا به اینجای فصل 28 موقعیت گلزنی برای هم تیمی هایش ایجاد کرده است.

 

1550746

برونو فرناندز در 45 دقیقه ای که برای منچستر به میدان رفت، 44 بار توپ را لمس کرد که منجر به خلق 8 موقعیت گلزنی شد. او در این بازی یک پاس گل برای پوگبا مهیا کرد. گلی که باعث شد منچستر به بازی برگردد.


علاوه بر رکوردهای منحصر بفردی که برونو فرناندز در لیگ برتر خلق کرده است، او در مقایسه با سایر لیگ های اروپایی نیز وضعیت خوبی دارد. به نقل از Squawka، فرناندز بیش از هر بازیکن دیگری در پنج لیگ برتر اروپا شانس گلزنی ایجاد کرده است.


پیروزی منچستریونایتد در برابر وستهام آنها را به رده چهارم جدول لیگ برتر رسانده است. شیاطین سرخ روز سه شنبه برای برگزاری دیدار مهم لیگ قهرمانان اروپا در برابر لایپزیش به آلمان سفر می کنند.

دیدگاه‌ها