کد خبر : 1723613 | 16 آذر 1399 ساعت 11:52 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا توضیح داد؛ چرا تعویض نکردم؟

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی مقابل فولام به پرسشهای خبرنگاران درباره علت عدم استفاده‌اش از تعویض در این بازی پاسخ داد.

گواردیولا توضیح داد؛ چرا تعویض نکردم؟

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در روزهای اخیر بارها از سازمان لیگ برتر به دلیل کاهش تعداد تعویضهای مجاز از پنج به سه انتقاد کرده و خواهان افزایش تعداد تعویضها شده بود ولی او خودش در بازی دیروز سیتی مقابل فولام از هیچ تعویضی استفاده نکرد تا در پایان بازی با سوالهای خبرنگاران درباره علت این اقدام روبرو شود.

 

شاگردان گواردیولا در بازی دیروز مقابل فولام به یک پیروزی راحت دست یافتند و با گلهای کوین دی بروین و رحیم استرلینگ به پیروزی رسیدند.

 

1550749

 

گواردیولا در پایان بازی در پاسخ به سوالهای خبرنگاران درباره علت ناهمخوانی بین درخواستهایش برای افزایش تعویضها و تعویض نکردن هیچ بازیکنی در این بازی گفت: " بله می خواستم بچه ها در این بازی 90 دقیقه بازی کنند چون اکثر آنها روز چهارشنبه بازی نمی کنند و کسانی که امروز در زمین حضور نداشتند چهارشنبه به میدان می روند".

 

سیتی روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان میزبان مارسی فرانسه است.

 

گواردیولا در ادامه گفت: " من تصمیم گرفتم در این بازی این بچه ها 90 دقیقه بازی کنند تا در بازی چهارشنبه گروه دیگری از بازیکنان ما سرحال و آماده 90 دقیقه در میدان باشند. بعد از آن بازی تصمیم می گیریم که بهترین ترکیب برای بازی بعدی چه باید باشد. ما در چمپیونزلیگ صعود کرده ایم و فقط برای پرستیژمان بازی می کنیم. ما به تورنمنت احترام می گذاریم و مارسی و المپیاکوس برای لیگ اروپا تلاش می کنند".

 

 

دیدگاه‌ها