کد خبر : 1723629 | 16 آذر 1399 ساعت 13:40 | 30.6K بازدید | 3 دیدگاه

به بهانه دیدار مسی و رونالدو در چمپیونزلیگ

سابقه رویارویی دو غول فوتبال در لیگ قهرمانان

درحالیکه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو غول بزرگ فوتبال دنیا پس فردا در لیگ قهرمانان به مصاف هم می‌روند این اولین رویارویی آنها در این تورنمنت نیست.

سابقه رویارویی دو غول فوتبال در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، از وقتی در قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال مشخص شد بارسلونا و یوونتوس در یک گروه قرار دارند همه نگاه‌ها به تقابل دو غول بزرگ دنیا مسی و رونالدو در بازی‌های مستقیم دو تیم دوخته شد. دو دیدار که باید در گروه G برگزار می‌شد.

 

دیدار اول دو تیم در تاریخ 28 اکتبر یا 7 آبان در تورین برگزار شد و بارسلونا موفق شد یوونتوس را در خانه‌اش 2-0 شکست دهد. لیونل مسی در آن بازی برای بارسا گلزنی کرد ولی مساله این بود که کریستیانو در میدان حضور نداشت تا انتظار هواداران برای دیدن این دو اسطوره در یک بازی برآورده نشود.

 

1550789

 

به همین دلیل است که حالا همه نگاه‌ها به بازی پس فردای دو تیم در نوکمپ دوخته شده است. رونالدو که بازی رفت دو تیم در تورین را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده بود در بازی پس فردا مشکلی برای بازی کردن ندارد. البته بارسا و یووه صعودشان از این گروه را قطعی کرده اند و این احتمال روی کاغذ هست که در مراحل بعدی رقابتهای امسال دوباره مقابل هم قرار بگیرند.

 

اما مسی و رونالدو پیش از این پنج بار دیگر در لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار گرفته اند. از این پنج بازی سه بازی در زمان حضور کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد برگزار شده و دو بازی در زمان حضور او در رئال مادرید بوده است.

 

1550788

جدول دیدارهای مستقیم مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان

 

در این پنج تقابل مسی و بارسلونا 2 بار مقابل تیمهای رونالدو به پیروزی رسیده و 2 بازی دو تیم به تساوی رسیده است. رونالدو هم یک بار موفق شده با منچستریونایتد بارسا و مسی را شکست دهد.

 

 

دیدگاه‌ها