کد خبر : 1723657 | 16 آذر 1399 ساعت 14:38 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

در نظرسنجی اسپورت مشخص شد

ناامیدی مطلق هواداران بارسا؛ لالیگا تمام شد

اکثر قریب به اتفاق هواداران بارسا دیگر امیدی به قهرمانی تیم شان در لالیگا ندارند.

ناامیدی مطلق هواداران بارسا؛ لالیگا تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از سه برد متوالی برابر دیناموکیف، اوساسونا و فرانس واروش دیشب به مصاف کادیز رفت و در نهایت 2-1 شکست خورد.

بارسا در شرایطی به میدان آمده بود که می دانست رئال و اتلتیکو هر دو بازی های شان را پیروز شده اند و به نوعی محکوم به پیروزی بود اما ابتدا یک گل دریافت کرد. در نیمه دوم کار به تساوی کشیده شد ولی روی اشتباه و ناهماهنگی مدافعان، برای دومین بار دروازه اش باز شد.

 

 

1550649

 

 

به این ترتیب بارسا حالا از 10 بازی 14 امتیاز دارد و با اتلتیکوی صدرنشین، دارای فاصله ای 12 امتیازی است. فاصله بارسا با قعر جدول نیز تنها سه امتیاز است و این بدترین شروع این تیم در تاریخ لالیگا از زمانی است که هر برد سه امتیاز دارد.

هرگز در تاریخ لالیگا یک تیم پس از 10 هفته و با فاصله 12 امتیازی با صدرنشین نتوانسته قهرمان لالیگا شود.

 

 

1550646

 

 

در نظرسنجی نشریه اسپورت، 88 درصد هواداران بارسا به پایان رویاهای تیم محبوب شان برای فتح لالیگا رای داده اند. بارسا فقط 10 بازی انجام داده ولی تنها 12 درصد همچنان به این تیم شانس قهرمانی می دهند که در نوع خود، اتفاقی کم سابقه است.

بارسا فصل گذشته قافیه قهرمانی را به رئال باخت و امسال هم با این روند پرنوسان، بعید است بتواند شانسی برای قهرمانی داشته باشد مگر اینکه تغییراتی رادیکال در این تیم رخ بدهد.

دیدگاه‌ها