کد خبر : 1723659 | 16 آذر 1399 ساعت 15:10 | 24.1K بازدید | 5 دیدگاه

لئو استاد توپ از دست دادن

آمار باورنکردنی؛ بارسا بدون مسی بهتر است؟

لیونل مسی امسال یکی از ضعیف ترین بازیکنان بارسلونا محسوب می شود و در 9 بازی بیشترین توپ را در میدان از دست داده است.

آمار باورنکردنی؛ بارسا بدون مسی بهتر است؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، شب گذشته برای بارسا و هوادارانش تلخ سپری شد. آبی اناری در ورزشگاه کادیز برابر این تیم 2-1 شکست خوردند تا فاصله با اتلتیکوی صدرنشین به 12 امتیاز افزایش پیدا کند. شکستی که باعث عصبانیت و ناامیدی شدید رونالد کومان سرمربی بارسا شد و او در نشست خبری پس از مسابقه، به خصوص از مدافعانش انتقاد کرد. هر دو گل بارسا نتیجه اشتباهات فردی در خط دفاعی بود.

 

 

1550820

 

 

در این بازی لیونل مسی هم نمایشی ضعیف داشت. او در 16 بازی اخیر خارج از خانه بارسا در لالیگا تنها دو گل به ثمر رسانده است.

مسی در بازی برابر کادیز 29 بار توپ را از دست داد که یک رکورد محسوب می شود. رکورد بد قبلی او برابر آلاوس بود که 27 بار توپ را از دست داد. او برابر رئال و اتلتیکو نیز 27 و 23 بار توپ را از دست داده بود.

پس از تابستانی پرحاشیه که لیونل مسی درخواست جدایی از بارسا داد، او هنوز نتوانسته به روزهای اوجش برگردد. نه در لالیگا و نه در لیگ قهرمانان، مسی گذشته را شاهد نبوده ایم.

 

 

1550750

 

 

در 13 بازی فصل بارسا در لالیگا و لیگ قهرمانان، مسی در 9 بازی بیشترین توپ را در میان هم تیمی هایش از دست داده است. او تنها در بازی برابر ویارئال، اوساسونا، یوونتوس و ختافه رکورد بیشترین از دست دادن توپ را به ثبت نرساند.

 

دیدگاه‌ها