کد خبر : 1723664 | 16 آذر 1399 ساعت 15:28 | 34.3K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش اسپورت:

دنیا برای جانشین جرارد پیکه تیره و تار شد

اسکار مینگسا اولین شب کابوس وار خود در ترکیب بارسلونا را تجربه کرد.

دنیا برای جانشین جرارد پیکه تیره و تار شد

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت شدید جرارد پیکه در جریان بازی بارسا و اتلتیکو در کنار دوری ساموئل اومتیتی و رونالد آرائوخو دیگر مدافعان میانی بارسا از میادین، فرصت خوبی را در اختیار اسکار مینگسا قرار داد؛ مدافع تیم دوم بارسا و محصول لاماسیا که دو هفته پیش در ترکیب ثابت تیمش برابر دیناموکیف قرار گرفت و نمایش درخشانی هم داشت.

 

 

1550156

 

 

مینگسا سپس در بازی برابر اوساسونا و فرانس واروش هم فیکس بود و بدون اشتباه کار کرد. بارسا با او و لنگله در خط دفاعی گلی دریافت نکرد و 11 گل هم به ثمر رساند ولی این زوج دفاعی شب گذشته کابوس وار کار کردند.

 

 

1550818

 

1550832

1550831

 

 

دقیقه 8 بازی کادیز و بارسلونا روی یک ضربه ارسالی، مینگسا به اشتباه با سر توپ را به سمت دروازه خودی زد تا پس از دفع ناقص مارک آندره تراشتگن، مهاجم کادیز روی خط دروازه کار را تمام کند.

مینگسا که از ابتدای بازی مضطرب و پراشتباه کار می کرد، پس از این اشتباه، نمایش پرنوسانش را ادامه داد و چند بار دیگر نیز از مهاجمان کادیز عقب ماند.

 

 

1550819

 

 

در نیمه دوم لنگله اشتباه نیمه اول مینگسا را تکمیل کرد تا گل دوم و پیروزی بخش کادیز به ثمر برسد.

در واقع ماه عسل مینگسای 22 ساله که از او به عنوان جانشین پیکه نام برده می شود، خیلی زود تمام شد و او بیش از پیش با واقعیات قرار گرفتن در ترکیب ثابت آبی اناری ها روبرو شد.

باید دید مینگسا در بازی های بعدی چه خواهد کرد و اینکه با بازگشت اومتیتی و آرائوخو، همچنان به او اعتماد خواهد شد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها