کد خبر : 1723674 | 16 آذر 1399 ساعت 16:01 | 18.8K بازدید | 1 دیدگاه

پاتریس اورا:

مشکل ژیرو این است که اسمش ژیرودینیو نیست

مدافع سابق منچستریونایتد در دفاع از هموطنش اولیویه ژیرو گفت که او شایسته انتقادات نیست.

مشکل ژیرو این است که اسمش ژیرودینیو نیست

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو این روزها در ترکیب چلسی اعاده حیثیت می کند. او تبدیل به بهترین گلزن آبی ها شده و شب گذشته نیز به روند خوب خود ادامه داد. ملی پوش فرانسوی دیشب در پیروزی 3-1 چلسی بر لیدز، گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و زمینه ساز بازگشت چلسی شد.

 

 

1549798

 

 

او هفته قبل در بازی برابر سویا در لیگ قهرمانان نیز پوکر کرده بود.

ژیرو در سویا یک شب درخشان و استثنایی را پشت سر گذاشت. او در یکی از بهترین شبهای دوران فوتبالش هر چهار گل چلسی را وارد دروازه سویا کرد تا عملاً یک تنه تیمش را به پیروزی 4-0 برساند.

 

 

1550678

 

 

پاتریس اِورا مدافع چپ فرانسوی سابق منچستریونایتد و یوونتوس در حمایت از ژیرو گفت:« فکر می کنم تنها مشکل ژیرو نامش است. اگر اسم او "ژیرودینیو" بود یا چیزی شبیه به این، الان محبوب همه فوتبال دوستان بود. برای من او کامل ترین مهاجم چلسی است و درک نمی کنم چرا حتی در تیم ملی فرانسه نیز برخی همواره او را زیر سوال می برند.»

 

 

1445129

 

 

اِورا ادامه داد:« نیمکت نشینی های او در چلسی برای من غیر قابل توضیح است و خوشحالم که حالا به او از ابتدا میدان می رسد، توانسته خوش بدرخشد. او همیشه مورد انتقاد قرار می گیرد اما همیشه هم در بالاترین سطح بازی می کند. ژیرو اگر برزیلی بود، این همه مورد انتقاد قرار نمی گرفت. در تیم من او 100 درصد بازی ها فیکس بود. او مهاجمی است که از دیدن بازی هایش لذت می برم. هر پنجره نقل و انتقالاتی صحبت از فروشش است ولی الان ثابت کرده که بهترین مهاجمی است که چلسی در اختیار دارد.»

 

دیدگاه‌ها