کد خبر : 1723678 | 16 آذر 1399 ساعت 16:22 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

او به تیم درستی آمده است

کونته: اشرف در پست خودش بهترین دنیا می شود

سرمربی اینتر پس از درخشش اشرف حکیمی برابر بولونیا به ستایش از او پرداخت.

کونته: اشرف در پست خودش بهترین دنیا می شود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته توانست با نتیجه 3-1 بر بولونیا پیروز شود و با 10 بازی و 21 امتیاز پشت سر میلان در رده دوم قرار بگیرد. میلان با یک بازی کمتر و دو امتیاز بیشتر صدرنشین است.

ستاره اینتر در بازی شب گذشته اشرف حکیمی بود که دو گل به ثمر رساند. او که در هفته های اخیر بارها مورد انتقاد قرار گرفته بود، به نوعی اعاده حیثیت کرد.

 

 

1550631

 

 

آنتونیو کونته در نشست خبری پس از بازی گفت:« گلی که بولونیا زد، غیرمنتظره بود و ما قطعاً باید در آن صحنه عملکرد بهتری می‌داشتیم چون در یک بازی دیگر خوردن چنین گلی می‌تواند حریف را به بازی برگرداند در حالی که ما از ابتدا بر بازی مسلط بودیم. فراموش نکنید که ما در ماه جولای یک تجربه ترسناک مقابل همین بولونیا داشتیم و در آن بازی ما یک پنالتی را از دست دادیم و بازی را مقابل حریفی 10 نفره 2 بر یک باختیم.

با توجه به همان اتفاق ما این بار مصمم‌تر و با تمرکز بیشتری بازی کردیم. بازیکنان دارند می‌آموزند که چگونه بازی کنند. اگر تمرکز کامل نداشته باشیم، ریسک خوردن گل‌های قابل پیشگیری بالا می‌رود.»

 

 

1550637

 

 

کونته در تمجید از اشرف حکیمی گفت:« این بازیکن فقط 20 سال سن دارد و فقط دو فصل در دورتموند بازی کرده است که آنجا هم سبک بازی‌شان کم و بیش تاکتیکی بود. حکیمی بازیکن سختکوشی است و متوجه تفاوت‌هایی که میان بازی در ایتالیا و آلمان وجود دارد شده است.

به نظر من او به تیم درستی آمده و با هدایت یک مربی درست می‌تواند در پست خودش یکی از بهترین بازیکنان دنیا شود. اما هنوز کلی باید کار کند. من برایش خوشحالم چون چنین عملکردی اعتماد به نفس او را ارتقا می‌دهد درست همانطور که اشتباهات می‌تواند از اعتماد به نفسش کم کند. به همین دلیل او باید به یک تعادل نسبی برسد اما می‌دانم که همه این‌ها بخشی از فرآیند پیشرفت یک بازیکن است.»

 

دیدگاه‌ها