کد خبر : 1723723 | 16 آذر 1399 ساعت 19:21 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان لیگ برتر تفاوت کیفیتی چندانی ندارند؛ 

باصفا: باید بدشانسی ماشین‌سازی را خاتمه دهیم

بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی امیدوار است طلسم نبردن های تیمش مقابل آلومینیوم اراک شکسته شود.

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی تا هفته چهارم نتوانسته به پیروزی دست یابد ولی شاگردان وحید بیاتلو امیدوارند در هفته پنجم بتوانند این اتفاق را رقم بزنند. ایمان باصفا در خصوص شرایط هفته های اخیر تیم به خبرنگار ورزش سه گفت: به هر حال  برد و باخت در فوتبال وجود دارد، به نظر من ما بدشانس بودیم. در بازی با ذوب‌آهن در دقایق آخر گل خوردیم و برد را با تساوی عوض کردیم. در بازی با استقلال حقمان باخت نبود و روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم؛ در بازی با گل گهر هم همین طور.   


او ادامه داد: خدا را شکر شرایط به گونه‌ای شده که مردم می‌توانند بازی‌ها را از طریق رسانه‌های مختلف پیگیر باشند و آن‌ها دیده اند که ماشین سازی چگونه بازی کرده است.  اینطور نبوده که ما نتوانیم امتیاز بازی‌ها را بگیریم یا اینکه حداقل امتیاز را بگیریم، به نظر من بدشانسی گریبانگیر ما شده است. همه تلاشمان را می‌کنیم و راهی جز تلاش کردن نداریم، باید تلاش کنیم و این بدشانسی را شکست دهیم.

 

 

1550901

 


او در خصوص اینکه قرعه بدی به آن ها  خورده بود و با تیم‌هایی مثل استقلال ،گل گهر و غیره بازی کرده‌اند، ادامه داد: بله قرعه بدی به ما خورد. برای یک تیم با شرایط ما  بازی های اول فصل خیلی مهم است. قرعه خیلی مهم است، ولی با شرایطی که وجود دارد تمام بازی ها در لیگ امسال سخت است و سه، چهار بازی کلا متفاوت است و یکی از دلایلش هم این است که دیگر تماشاگر وجود ندارد. برای همین تمام بازی‌ها مشکل شده و سختی خاص خودش را دارد و همه برای امتیاز ندادن می آیند . قرعه ما هم به تیم های خود که برای امتیاز و سهمیه گرفتن آمده اند.


این بازیکن در خصوص این موضوع که گفته می شود، ماشین سازی تیمی جوان و کم تجربه است، عنوان کرد: کاری با  تیم خودمان و بحث بازیکن لیگ یکی و لیگ  برتری ندارم. اما شما یادتان باشد استقلال خوزستان سالی که قهرمان شد تمام گمنام های خوزستان را جمع کرد. و دیدید که حتی پدیده ای مثل حسن بیت سعید را معرفی کرد. تفاوت بازیکنان در فوتبال ما آنقدر زیاد نیست و همانطور که در ابتدای مصاحبه هم گفتم بدشانسی تیم ما را فرا گرفته است. ما آنقدر دست و پا بسته نبودیم که الان بخواهیم بگوییم بازیکنان ما ضعف دارند یا سطحشان پایین تر است. در خیلی از جاها ما سوار بازی بودیم اما شانس به ما رو نکرده؛ کادر ما با انگیزه است و  هر هفته ضعف های هفته گذشته را پوشش می‌دهد و سعی بر این داریم که بتوانیم ضعف های مان را برطرف کنیم و بازی به بازی بهتر شویم و من خیلی خوش بین هستم که بالاخره شانس به ما رو می آورد .


باصفا در پایان در خصوص دیدار با آلومینیوم افزود : بازی با آلومینیوم هم مثل بقیه بازی ها است. شرایط به نوعی رقم خورده که ما باید با تمام وجود به این بازی برویم تا بتوانیم حداکثر امتیاز را بگیریم. با اینکه بازی خارج از خانه است تمام تمرکز بچه ها روی این است که بتوانیم بازی به بازی موفق شویم و موفقیت هم بدان معناست که ما بتوانیم از حریف مان امتیاز بگیریم، تمرکز بچه‌ها برای این بازی روی برد است و امیدوارم که آنچه که کادر فنی از بچه ها می خواهند انجام دهیم .

دیدگاه‌ها