کد خبر : 1723725 | 16 آذر 1399 ساعت 19:29 | 26.7K بازدید | 4 دیدگاه

شکست پرگل ملبورن ویکتوری؛

صعود مقتدرانه اولسان به یک چهارم نهایی

تیم اولسان هیوندای کره جنوبی با ثبت پیروزی سه گله مقابل ملبورن ویکتوری، جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را به دست آورد.

 صعود مقتدرانه اولسان به یک چهارم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی مرحله یک هشتم نهایی (شرق) تیمهای اولسان هیوندای و ملبورن ویکتوری از ساعت 17:30 به وقت ایران در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در حالی انجام می‌شد که ساعتی پیش تیم فوتبال بیجینگ گوآن چین با حذف اف سی توکیوی ژاپن نخستین تیم صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی لقب گرفته بود.

 

این بازی تقابل صدرنشین گروه ششم (اولسان) و ملبورنی بود که به سختی اف سی سئول را در مرحله گروهی حذف کرده و به عنوان تک نماینده استرالیا، به مرحله حذفی آمده بود. با این حال اولسان هیوندای با یک نمایش سراسر هجومی این تیم را شکست داد و انتقام دیگر نماینده کره جنوبی را هم گرفت.

 

نیمه اول بازی باوجود حملات تیم اولسان با نتیجه بدون گل خاتمه یافت اما در نیمه دوم حملات شاگردان کیم دو هون جواب داد و آن ها از دقیقه 65 گلزنی را آغاز کردند. ابتدا بیورن یانسن مهاجم نروژی گل نخست را به ثمر رساند، سپس وان دو جی روی یک ارسال از روی ضربه ایستگاهی در دقیقه 77 گل دوم را زد و دست آخر در دقیقه 86 یک سانتر از روی نقطه کرنر سبب شد تا توپ در دهانه دروازه به یانسن برسد و گل دوم نیز وارد دروازه ملبورن ویکتوری شود.

 

در این بازی اولسان 8 ضربه به چارچوب زد و آن طرف ملبورنی ها تنها سه ضربه در چارچوب داشتند و به عبارتی نماینده کره جنوبی با شایستگی به جمع 4 تیم برتر منطقه شرق آسیا رسید.

 

حالا در مرحله یک چهارم یک نماینده از چین و یک نماینده از کره حضور خواهد داشت و باید فردا تقابل ویتسل کوبه ژاپن با شانگهای SIPG چین و یوکوهاما مارینوس ژاپن با سوون سامسونگ کره جنوبی به چه نتیجه ای ختم خواهد شد.

دیدگاه‌ها