کد خبر : 1723730 | 16 آذر 1399 ساعت 19:35 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

برد به موقع شهرخودرو؛ سوغات سه امتیازی

فولادشهر اصفهان بازهم برای شهرخودرو خوش یمن بود.

به گزارش "ورزش سه"، درحالی که شیوع گسترده کرونا در اردوی ذوبی ها دست رحمان رضایی برای چیدن ترکیب موردنظرش را خالی کرده بود، این رحمتی و شاگردانش بودند که توانستند از این شرایط نهایت بهره را ببرند.

 

 

1550915

 


شهرخودرو در هفته پنجم با تغییرات زیادی نسبت به دیدار هفته گذشته مقابل پرسپولیس پا به میدان گذاشته بود که مهمترین تغییر در ترکیب این تیم، بازگشت ستاره خط حمله یعنی امین قاسمی نژاد پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت بود. 


بیرون گذاشتن فرشاد فرجی، امیرحسین کریمی و روح الله سیف اللهی البته از نکات ویژه ۱۱ مرد ابتدای مسابقه مصاف مقابل ذوب آهن در تیم شهرخودرو بود. عرفان معصومی و ابوذر صفرزاده که در هفته های ابتدایی نیز در ترکیب اصلی حضور داشتند بار دیگر به جمع نفرات اصلی بازگشتند تا قدرت جمع شوندگی در یک سوم دفاعی شهرخودرو بیشتر شود‌. ابتکاری که با وجود احمد الجبوری، سرعت ضدحملات این تیم را به شدت بالا می برد.


ناهماهنگی، بی تجربگی و آشفتگی خط دفاعی ذوب آهن در اکثر دقایق بازی به شاگردان رحمتی کمک می کرد تا بتوانند به خوبی روی دروازه گردان صاحب موقعیت های گلزنی شوند.

 

 

1550914

 


همچنین میدان داری اکبر صادقی، نظم تیمی شهرخودرو را در نیمه اول در حد مطلوبی نگه داشته بود. بازیکنان میهمان در این نیمه به قدری روی توپ مسلط بودند که پاسکاری هایشان در محوطه جریمه خودی، مورد اشاره گزارشگر اصفهانی دیدار هم قرار گرفت. جایی که علی نعمتی بازیگردان اصلی بود.


در کنار نعمتی، حسن جعفری که در دقایق پایانی بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو داشت روز درخشانی را در اصفهان داشت. نمایش هجومی و همکاری او با صادق صادقی بارها موجب ایجاد فرصت های مناسب گلزنی برای شهرخودرو شد.

 

 

1550913

 


تعویض های رحمتی دراین مسابقه نیز جالب توجه بود. او بین دو نیمه اکبر صادقی که یک کارت زرد داشت از بازی بیرون کشید. همچنین گلزن خود را با اینکه فرصت به ثبت رساندن هت تریک هم داشت در اواسط نیمه دوم از زمین خارج کرد تا اینگونه از معدود مهره های باتجربه اش برای جدال هفته آینده برابر استقلال محافظت کند.


ذوب آهن که هرچه به پایان بازی نزدیک شد روی به حملات احساسی و فشار روی دروازه فراهانی داشت نتوانست به توفیقی دست یابد. کمبود شدید بازیکن هم البته مزید بر علت شده بود تا رحمان رضایی نتواند جریان بازی را به نفع تیمش تغییر دهد.


رقم خوردن این پیروزی خارج از خانه شیرین که با کلین شیت نیز همراه شد، تاحدود زیادی فشارها را از روی دوش رحمتی برخواهد داشت و او فرصت دارد با آرامش بیشتر به دو جدال حساس مقابل استقلال در مشهد و مصاف با گل گهر امیر قلعه نویی در سیرجان بیاندیشد.

دیدگاه‌ها