کد خبر : 1723740 | 16 آذر 1399 ساعت 20:23 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

مانوئل نویر: مقابل اسپانیا فاجعه بودیم

مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان از ماندن یوواخیم لوو روی نیمکت این تیم ابراز رضایت کرد.

مانوئل نویر: مقابل اسپانیا فاجعه بودیم

به گزارش "ورزش سه"، شکست عجیب با شش گل در رقابت های لیگ ملت های اروپا برابر تیم ملی اسپانیا باعث شد اخبار زیادی در مورد احتمال تغییر روی نیمکت ژرمن ها و برکناری یوواخیم لوو منتشر شود. البته فدراسیون آلمان هفته پیش اعلام کرد حداقل تا پایان تابستان سال بعد با همین سرمربی همکاری خواهد کرد و مانوئل نویر نیز از این تصمیم رضایت دارد.

 

1550930

 

مانوئل نویر گفت: "از نظر من ادامه دادن با یوواخیم لوو تصمیم درستی از سوی فدراسیون فوتبال آلمان بود. ما مسیری را با این سرمربی آغاز کرده و برای رسیدن به دستاوردهای فراوانی شانس خود را امتحان کرده ایم. در حال حاضر شرایط برای تیم ملی آلمان بسیار متفاوت از انتظار ما رقم خورده، اما ما مجبور هستیم با این شرایط کنار بیاییم.

 

ما نمایشی افتضاح و فاجعه بار مقابل تیم ملی اسپانیا ارائه دادیم، اما امیدوارم بتوانیم در سال جدید و به خصوص در رقابت های یورو 2020 در تابستان سال آینده بهتر عمل کنیم. ما به آینده نگاه می کنیم و انگیزه داریم. فکر می کنم کادر مربیگری ما نیز همین انگیزه را دارد.

 

دیدار مقابل لایپزیش؟ اگر بیننده ای هواداران هیچ یک از این دو تیم نبود می توانست بگوید مسابقه ای تماشاگرپسند برگزار شد. اگرچه شاید قبل از آغاز مسابقه به کسب یک امتیاز راضی نبودیم، اما در پایان مسابقه می توانم بگویم بایرن مونیخ موفق به کسب یک امتیاز شد."

دیدگاه‌ها