کد خبر : 1723761 | 16 آذر 1399 ساعت 21:50 | 18.3K بازدید | 4 دیدگاه

یک نفر در فدراسیون و کمیته داوران جوابگو باشد؛

رضایی: اشتباهات پشت هم شائبه ایجادمی‌کند

رحمان رضایی معتقد است اشتباهات سریالی علیه ذوب‌آهن ممکن است این گمانه‌زنی را ایجاد کند که نتایج در درون زمین رقم نمی‌خورد.

 رضایی: اشتباهات پشت هم شائبه ایجادمی‌کند

رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن که تیمش عصر امروز  در شرایطی که ١٨ بازیکن کرونایی در اردوی تیم وجود داشت، به مصاف شهرخودرو رفت و با نتیجه دو بر صفر مغلوب شاگردان مهدی رحمتی شد،  ساعتی پس از این مسابقه در گفتگویی با ورزش سه گفت: در رابطه با کمبود بازیکن و عدم حضور تعداد زیادی از بازیکنان‌مان در بازی با شهر خودرو به تفصیل در کنفرانس خبری بعد از بازی صحبت کردم.


او سپس با اشاره به پنالتی گرفته شده برای شهرخودرو اضافه کرد: در این رابطه حرف دیگری ندارم اما پس از این دیدار و در آرامش کامل چندین بار فیلم بازی را بازبینی کردم با تعدادی از کارشناسان داوری هم مشورت کردم. اکثریت کارشناسان داوری بر این عقیده بودند که خطایی روی بازیکن شهر خودرو در محوطه جریمه صورت نگرفته و برخوردی انجام نشده و باز هم داور به اشتباه برای ما اعلام پنالتی کرده است.


 سرمربی جوان ذوب آهن که اولین فصل حضور در لیگ برتر را پشت سر می گذارد، ادامه داد: دیگر نمی دانم چه کاری باید انجام دهیم به کجا شکایت کنیم. مشکلمان را با چه کسی در میان بگذاریم. اگر با رحمان رضایی، باشگاه ذوب آهن  و یا هر کس دیگری مشکل دارند بیایند رک و راست بگویند. اما این نکته را متذکر شوم که تیم آلوده بازی های پشت پرده نخواهد شد.


مدافع میانی سابق پروجا و مسینا با یادآوری اشتباهات داوری گذشته، افزود: تاکنون ۵ هفته از مسابقات لیگ برتر سپری شده که در تمام هفته ها حداقل یک اشتباه تاثیرگذار داوری برای ما رخ داده است. امیدوارم بالاخره یک نفر در فدراسیون فوتبال و کمیته داوران جوابگوی این اشتباهات باشد. وقتی اشتباهات پشت سر هم و در همه بازی ها برای یک تیم رخ دهد شائبه‌های زیادی را ایجاد می کند. امیدواریم نتایج مسابقات فوتبال در زمین بازی رقم بخورد.

دیدگاه‌ها