کد خبر : 1723765 | 16 آذر 1399 ساعت 22:12 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

عبداللهی: امیدوارم سه امتیاز بازی سهم آلومینیوم باشد

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید با توجه به آنالیز دقیقی که از تیم ماشین‌سازی انجام داده‌اند به دنبال کسب اولین پیروزی در لیگ هستند.

عبداللهی: امیدوارم سه امتیاز بازی سهم آلومینیوم باشد

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در آستانه دیدار این تیم مقابل ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در ابتدا اظهار کرد: خاطرات خیلی خوبی از تبریز داریم. باید بگویم بعد از نتایج بسیار خوبی که رسول خطیبی در نیم‌فصل اول سال گذشته در ماشین‌سازی کسب کرد و بعد از رفتن این مربی، تیم شرایط خوبی نداشت و تا حدی دچار افت شده ولی خوشبختانه درنهایت توانستیم این تیم ریشه‌دار را در لیگ برتر نگهداریم.


وی درخصوص اینکه هیچ‌کدام از این دو تیم موفق به کسب بردی نشدند افزود: تیم ماشین‌سازی را یک تیم خوب و جوان دیدیم که بازیکنان و کادر جوانی دارد. به‌هرحال ماشین‌سازی یک تیم ریشه‌دار است. چند بازی گذشته آن‌ها و بازی‌های خودمان را آنالیز کرده و روی نقاط ضعف خودمان کار کرده‌ایم. امیدواریم بتوانیم خیلی زود نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و بر روی نقاط ضعف و قوت ماشین‌سازی هم شناخت داریم. امیدواریم فردا یک بازی خوب را شاهد باشیم که هر دو تیم به مسائل فنی فکر کنند تا بتوانیم یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم و بازی با موفقیت همراه باشد.

 

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره اینکه احتمال دارد به علت بارندگی بازی برگزار نشود گفت: البته جواب این سؤال را هیئت فوتبال باید جواب بدهد. اما من فکر می‌کنم که اقدامات لازم انجام شد و زمین با کاور پوشیده شده است. اما در مورد تیم خودمان قصد دارم بگویم، برای ما همه بازی‌ها حکم فینال دارد و رسول خطیبی طوری کارکرده است که در عین رفاقت، رقابت بازیکنان هم روزبه‌روز بیشتر می‌شود و نظم و دیسیپلین حرف اول را در تیم ما می‌زند. امیدواریم فردا هر دو تیم ارائه گر یک فوتبال خوب باشند.

 


عبداللهی همچنین گفت: ما برای موفقیت باید بجنگیم و با امتیاز از زمین خارج شویم و امیدوارم سه امتیاز این بازی سهم ما باشد؛ سرمربی به بازیکنان ایمان کامل دارد و می‌دانیم باانرژی که از هوادارانمان می‌گیریم فردا می‌رویم تا با یک بازی خوب و جوانمردانه پیروز میدان باشیم.


او در پایان در پاسخ به این سؤال که بعضی از بازیکنان ماشین‌سازی مشکوک به کرونا هستند بیان کرد: باید اشخاص دیگری پیگیر این مسئله باشند، اما با توجه به قوانینی که در سازمان لیگ و ایفمارک حاکم است قطعاً پیگیر تست‌های هر دو تیم خواهند بود و این به ما ارتباطی ندارم و آرزوی سلامتی برای تمامی بازیکنان ماشین‌سازی دارم، البته مرتضی آقاخان و محمد ایرانپوریان را به دلیل مصدومیت در این بازی نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ها