کد خبر : 1723770 | 16 آذر 1399 ساعت 22:47 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا: راه حل مشکلات آرسنال؟ ساده است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از عملکرد تیمش در دیدار مقابل تاتنهام رضایت دارد.

میکل آرتتا: راه حل مشکلات آرسنال؟ ساده است

به گزارش "ورزش سه"، امشب آرسنال در شرایطی در مقابل تاتنهام با دو گل مغلوب شد که از لحاظ مالکیت توپ و خلق موقعیت در شرایطی بهتر از حریف قرار داشت، اما در نهایت شکست دیگری را پذیرا شد. میکل آرتتا در پایان این دیدار ضمن اشاره به برتری تیمش در آمار و ارقام تاکید کرد تاکتیک آرسنال برای مسابقه با تاتنهام درست بوده است.

 

میکل آرتتا گفت: "از نظر ارائه عملکرد و پیاده کردن مسائل تاکتیکی، بازیکنانم هر کاری را که من از آنها خواستم در میدان انجام دادند. ما امشب به سبکی بازی کردیم که من تصور می کنم به درد این دیدار می خورد. بهتر است شما به آمار و ارقام مسابقه نگاه کنید تا متوجه شوید همه چیز به نفع ماست، اما به هر حال ما باید موفق به باز کردن دروازه تاتنهام می شدیم.

 

1550961

 

نیاز فعلی آرسنال برای کسب موفقیت؟ خیلی ساده است، باید دروازه حریفان را باز کنیم. ما نیاز به گلزنی داریم و در غیر اینصورت شرایط پایداری در ادامه فصل نخواهیم داشت. ما باید خیلی سریع در بازی های پیش رو توپ را به دروازه حریفان برسانیم.

 

در صحنه گل دوم حریف تاتنهام با چهار بازیکن مقابل دو بازیکن حمله کرد. توماس پارتی در کنار خط به سمت ما آمد و من دقیقا متوجه نشدم چه اتفاقی رخ داد. توماس پارتی احساس درد داشت، اما ما به آن صحنه نگاه کرده و در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

 

تعدد ارسال از کناره ها؟ از نظر من این ارقام به این معنا نیست که ما به دنبال بازی هوایی هستیم و ارسال فقط ارسال هوایی نیست. ما در موارد متعددی به محوطه جریمه حریف نفوذ کردیم و اگر موفق به گلزنی شویم که هر هفته در مسابقات خود برنده خواهیم شد. در حال حاضر به نظر می رسد برای برنده شدن در بازی های پیش رو فوتبال باید کارهای زیادی انجام دهیم."

دیدگاه‌ها