کد خبر : 1723824 | 17 آذر 1399 ساعت 12:00 | 16.5K بازدید | 2 دیدگاه

جیمی ردنپ

تاتنهام زیبا بازی نمی‌کند ولی موفق است

جیمی ردنپ می‌گوید تاتنهام با هدایت مورینیو فقط برای پیروزی بازی می‌کند و نه فوتبال زیبا. او تاتنهام فعلی را شبیه به چلسی در اولین دوره مورینیو در آن تیم می‌داند.

تاتنهام زیبا بازی نمی‌کند ولی موفق است

به گزارش "ورزش سه"، جیمی ردنپ بعد از پیروزی 2-0 تاتنهام بر آرسنال و صدرنشینی در لیگ برتر می‌گوید سبک بازی تاتنهام مورینیو شبیه سبک بازی چلسی در اولین دوره حضور ژوزه روی نیمکت آن تیم است. تیمی که زیبا بازی نمی‌کند ولی بسیار کارآمد است و پیروز می‌شود.

 

1551064

 

تاتنهام دیشب در حالی در دربی شمال لندن با نتیجه 2-0 حریفش آرسنال را شکست داد که در جریان بازی تنها 30 درصد مالکیت توپ را در دست داشت و در سراسر 90 دقیقه تنها سه شوت به چارچوب دروازه شلیک کرد که دو تا از آنها به گل تبدیل شد.

 

جیمی ردنپ در گفتگو با اسکای در این باره گفت: " تاتنهام دو بازیکن ویژه دارد: هری کین و سون هیونگ مین. تفاوت تاتنهام و آرسنال در این بازی همین بود. تاتنهام در ضدحمله بسیار خطرناک است و وقتی در زمین خودی است احساس راحتی می‌کند".

 

1551065

 

ردنپ در ادامه صحبتهایش گفت: " بازی‌های تاتنهام زیبا و لذت بخش نیست ولی آنها می‌دانند چکار می‌کنند. این تاتنهام من را یاد روزهایی می‌اندازد که ژوزه برای اولین بار سرمربی چلسی شده بود. ژوزه آمد و چلسی را به این باور رساند که تیم خوبی است و می‌تواند موفق باشد".

 

 

دیدگاه‌ها