کد خبر : 1723825 | 17 آذر 1399 ساعت 12:04 | 29.6K بازدید | 1 دیدگاه

تراکتور با استادیوم قرمزپوش مقابل فولاد (عکس)

باشگاه تراکتور با تمهیداتی جالب به استقبال بازی با فولاد رفته و تلاش کرده تا جای خالی هوادارانش را پر کند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان تبریزی در شرایطی میزبان فولاد خواهند بود که باتوجه به غیبت هواداران به خاطر کرونا، آن ها تصمیم گرفته اند که بازی های خانگی خود را در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی برگزار کنند؛ استادیومی که هواداران فوتبال با بازی های گسترش فولاد به خاطر می‌آورند و خود ورزشگاه نیز در دل کارخانه ها و شرکت های محمدرضا زنوزی مالک تراکتور ساخته شده است.

 

باتوجه به تم آبی رنگ شرکت های زنوزی و همچنین رنگ پیراهن باشگاه گسترش فولاد، استادیوم بنیان دیزل نیز با سکوهای آبی رنگ مورد استفاده قرار گرفت اما حالا در اختیار تیم سرخپوش و تیم سبزپوش آذربایجان قرار دارد. از این رو تی تی ها تصمیم گرفته اند که برای این بازی ورزشگاه را با پرچم های بزرگ خود به رنگ قرمز دربیاورند تا مناسب میزبانی از دیدار تراکتور - فولاد باشد.

 

علاوه بر پرچم های بزرگ، آدمک های پلاستیکی نیز روی یکی از جایگاه های این ورزشگاه نصب شده تا این چنین به صورت نمادین جای خالی هواداران تراکتور پر شود.

 

نکته مهم این که باتوجه به احتمال بارندگی در تبریز، باشگاه تراکتور چمن استادیوم را کاور پوش کرده تا مشکلی که در بازی با سپاهان پیش آمد، رخ ندهد.

 

 

 

دیدگاه‌ها